„Jaguar“ lapkritį pristatė reklamą, kurioje nėra nei vieno automobilio. Prekės ženklas ėmėsi kraštutinių pasikeitimų. Tokie sprendimai sulaukė daug kritikos ir pašaipų bei raginimų sugrįžti į buvusį kelią.

Vaizdo įraše vaizduojami aštuoni neeilinių bruožų žmonės, kuriuos supa itin ryškios spalvos. Tiek aplinka, tiek išskirtiniai rūbai yra rožiniai, geltoni, raudoni, žydri ir oranžiniai. Žmonės įeina pro duris, keletas iš jų parodomi atskirai, visi jie susėda ant akmens, pasižiūri į skirtingas puses ir išeina.

Reklamą lydi tekstas: „Kurti išpuoselėtą. Gyventi ryškiai. Ištrinti įprastą. Laužyti stereotipus. Nekopijuoti nieko.“

Daugiau nei 32 tūkstančių teigiamų „Instagram“ vartotojų atsiliepimų sulaukė komentaras: „RIP (liet. ilsėkis ramybėje) Jaguar. Blogiausias visų laikų žingsnis.“

Kritikos sulaukė ne tik reklama, bet ir logotipo atnaujinimas. Pasikeitė raidinio varianto šriftas, o vietoje šokančio jaguaro pristatyta J ir R raidžių monograma. Tiesa, ant automobilio detalių bus ir gyvūno siluetas. O iš „Jaguar“ ženklas tampa „jaGUar“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)