Ketvirtadienio vidurnaktį baigėsi visų DELFI skaitytojų balsavimas ir paaiškėjo, kas nugalėjo paskutinėje, „Tautos automobilio“, nominacijoje. Joje triumfavo „Audi A5 Coupe“ modelis. Išvaizdžiam ir galingam „Premium“ segmento automobiliui savo simpatijas skyrė lygiai 1200 DELFI skaitytojų.
Išsamiau su „Audi A5 Coupe“ galite susipažinti perskaitę žurnalisto Jurgio Paplaičio apžvalgą.
Antrąją vietą „Tautos automobilio“ balsavime pelnė nedaug atsilikęs „Volvo S90/V90“ modelis, kuriam niekas neprilygo kitose penkiose nominacijose. Švedijos gamintojo flagmanui daugiausiai savo simpatijų apklausose skyrė tiek žurnalistai, tiek reklamos ir komunikacijos specialistai, tiek teisininkai, tiek sporto bei pramogų pasaulio atstovai, tiek verslininkai ir vadovai.
Trečioje pozicijoje atsidūrė miesto visureigis „Volkswagen Tiguan“. Šiam Vokietijos gamintojo modeliui, kuris kitose nominacijose ne kartą lipo ant kulnų „Volvo“ automobiliui, savo simpatijas išreiškė 499 internautai. Šio modelio apžvalgą galite skaityti čia.
Už lyderių trejetuko toliau išsirikiavo „Subaru Forester“, „Mercedes-Benz E klasė“, „Peugeot 3008“ bei kiti modeliai.
Iš viso „Tautos automobilio 2016“ likimą sprendė 5788 balsuotojai. Kiek balsų gavo visi 23 rinkimuose dalyvavę automobiliai, gali pamatyti paspaudę čia.
„Tautos automobilio 2016“ nominacijos TOP-10
1. „Audi A5 Coupe“ 1200 balsų
2. „Volvo S90/V90“ 1109
3. „Volkswagen Tiguan“ 499
4. „Subaru Forester“ 478
5. „Mercedes-Benz E klasė“ 339
6. „Peugeot 3008“ 319
7. „Toyota Prius“ 263
8. „Kia Sportage“ 191
9. „Jaguar F-Pace“ 153
10. „Mercedes-Benz GLC Coupe“ 146
Unikalus projektas Lietuvoje
Unikaliame ir pirmą kartą mūsų šalyje vykdytame projekte savo simpatijas apklausose įvardijo penkių profesinių grupių atstovai, o viską vainikavo „Tautos automobilio 2016“ nominacija, kurios nugalėtoją galėjo spręsti visi DELFI skaitytojai – jie dalyvavo dvi savaites vykusiame balsavime portale.
Visų respondentų buvo prašoma iš pateikto 23 naujų automobilių (mūsų šalyje pasirodžiusių iki spalio mėnesio) sąrašo išskirti po vieną, kuris, jų vertinimu, nusipelno tapti šių metų Tautos automobiliu.
„Šiemet nusprendėme automobilių rinkimams suteikti kitą kokybę ir pateikti tyrimais paremtų nuomonių sąrašą atskirose auditorijose. Šis projektas mūsų šalyje unikalus tuo, kad apklausose, kurias atliko rinkos tyrimų bendrovė „Spinter“ ir žurnalas „Reitingai“, dalyvavo skirtingos profesinės grupės, o jų pasirinkimą galiausiai galima palyginti su bendra visų DELFI skaitytojų nuomone – jie balsavo „Tautos automobilio“ nominacijoje.
Sieksime, kad naujas prekės ženklas „Tautos automobilis“ taptų lyderiaujančiu automobilių rinkimų kategorijoje ir būtų objektyvus bei patikimas tokių rinkimų simbolis“, – teigia DELFI Rinkodaros vadovė Kristina Valaitytė.
Apklausose nebuvo pateikiami jokie ekspertiniai vertinimai ir išankstiniai komentarai, respondentams paliekant galimybę apsispręsti absoliučiai savarankiškai, vadovaujantis asmeniškai jiems priimtinais kriterijais ir automobilių platintojų pateikta standartizuota informacija apie konkretų automobilį.
Tyrimų metų įvertinti ir vyrų bei moterų pasirinkimai atkirose apklausoje dalyvavusiose auditorijose. Kai kuriose nominacijose nuomonės ženkliai išsiskyrė.
Žurnalas „Reitingai“ apklausė dvi interesų grupes: žurnalistus ir pramogų pasaulio atstovus su sportininkais. Žiniasklaidos atstovų buvo apklausta 221, o pramogų pasaulio žmonių ir sportininkų – 207.
„Spinter“ tyrimo metu buvo apklausta 201 teisininkas, 199 reklamos ir komunikacijos specialistai, bei 200 įmonių vadovų ir verslo savininkų.