Bendrovė „Spinter tyrimai“ apklausė 199 reklamos ir komunikacijos sričių darbuotojus, uždavusi jiems klausimą, kuris iš pateikto 23 naujų automobilių (mūsų šalyje pasirodžiusių iki spalio mėnesio) sąrašo, jų vertinimu, nusipelno tapti šių metų Tautos automobiliu.
Į projektą galite patekti ČIA.
Balsuoti galite ČIA.
Ryškėja bendra tendencija: lyderis – ir vėl tas pats
Ir trečioje apklausoje nugalėtoju tapo „Volvo S90/V90“. Žurnalistų bei verslininkų simpatijas pelnęs Švedijos gamintojos modelis buvo populiariausias ir reklamos bei komunikacijos specialistų pasirinkimas, surinkęs 34 balsus.
Kaip ir žurnalistų apklausoje, antrąją vietą užėmė hibridinis „Toyota Prius“, kuriam savo balsus skyrė 21 respondentas, o trečią-ketvirtą vietas pasidalijo du „Jaguar“ modeliai: visureigis „F-Pace“ bei sedanas XF – po 16 balsų.
Žvelgiant į reklamos bei komunikacijos specialistų pasirinkimus, akivaizdu, kad jiems labiau nei kitoms profesinėms grupėms patinka „Jaguar“ markės automobiliai, o absoliučiai jokių simpatijų nesusilaukė „Kia Optima“ (nors „Kia Sportage“ buvo populiarus pasirinkimas), agresyvusis „Ford Focus RS“, krosoveris „Peugeot 3008“ bei pikapas „Toyota Hilux“.
Be to, šioje apklausoje visiškai nepopuliarus buvo tiek žurnalistų, tiek verslininkų ar vadovų gerai įvertintas „Subaru Forester“.
Reklamos ir komunikacijos specialistų nuomone, šiemet Tautos automobiliu tapti nusipelnė:
1. Volvo S90/V90 34 balsai
2. Toyota Prius 21
3-4. Jaguar F-Pace 16
3-4. Jaguar XF 16
5-6. Volkswagen Tiguan 14
5-6. KIA Sportage 14
7. Renault Talisman 13
8-9. Mercedes-Benz GLC Coupe 10
8-9. Ford Edge 10
10-11. Mercedes-Benz E klasė 9
10-11. Hyundai IONIQ 9
12. Audi A5 Coupe 7
13-14. Audi Q2 6
13-14. Renault Megane 6
15. KIA Niro 4
16-18. Subaru Forester 3
16-18. Ford Mustang 3
16-18. Fiat Tipo 3
19. Mazda MX-5 1
20-23. Peugeot 3008 0
20-23. Toyota Hilux 0
20-23. KIA Optima 0
20-23. Ford Focus RS 0
Nuomonę atskleis skirtingos profesinės grupės
DELFI pristato pirmą kartą unikaliu formatu organizuojamus „Tautos automobilio 2016“ rinkimus. Šešių dalių ciklas atskleis, kokie šiemet mūsų šalyje pasirodę automobilių modeliai yra populiariausi tarp skirtingų profesijų atstovų.
Šis projektas mūsų šalyje unikalus tuo, kad apklausose, kurias atliko rinkos tyrimų bendrovė „Spinter“ ir žurnalas „Reitingai“, dalyvavo skirtingos profesinės grupės, o jų pasirinkimą galiausiai bus galima palyginti su bendra visų DELFI skaitytojų nuomone. Apklausose nebuvo pateikiami jokie ekspertiniai vertinimai, respondentams paliekant galimybę apsispręsti absoliučiai savarankiškai, vadovaujantis bet kokiais jiems priimtinais kriterijais.
Iš viso DELFI „Tautos automobilio 2016“ projekte savo simpatijas įvardijo žurnalistai, reklamos ir komunikacijos specialistai, teisininkai, sporto bei pramogų pasaulio atstovai bei verslininkai ar vadovai.
Spalio 21 dieną projektą vainikuos „Tautos automobilio 2016“ nominacija, kurios nugalėtoją galės spręsti visi DELFI skaitytojai – jie balsavimą gali rasti paspaudę čia.