Pažvelgus į ekonomiškiausių konkurso „Metų automobilis 2014” dalyvių dešimtuką tampa akivaizdu, kad čia aršiausia kova verda tarp dyzelinių ir hibridinių automobilių. Taupiausiai degalus naudojančių modelių reitinge yra visi trys hibridiniai konkurso dalyviai, o visi kiti – varomi dyzelinėmis jėgainėmis.
Įdomu tai, kad dešimtuke atsidūrė net trys prancūzų PSA koncerno atstovai, turintys tokį pat 1.6 l/114 AG dyzelinį variklį – tai „Peugeot 308”, „Citroen C4 Picasso” ir „Peugeot 2008“. Sąraše taip pat galima rasti tris „Toyota“ koncerno atstovus ir tiek pat „Volkswagen“ grupės narių – „Volkswagen Jetta Hybrid“, „Golf Variant“ bei „Seat Leon FR“. O pastarasis ispaniškas modelis yra vienintelis, kuris pateko ir tarp ekonomiškiausių, ir tarp greičiausių konkurso „Metų automobilis 2014“ dalyvių.
Pastaba: dešimtukas sudarytas pagal konkurse dalyvaujančių konkrečių modelių vidutines degalų sąnaudas, kurias oficialiai nurodo gamintojai.