Populiariausio Europoje vadinamojo C segmento atstovė naujos kartos „Opel Astra“ į gatves išvažiavo kupina įdomių, kartais ir netikėtų pasiūlymų. Į šį modelį įdėmiau pasižiūrėjome kartu su „Metų automobilis 2016“ rinkimų komisijos nariu, DELFI skaitytojams gerai pažįstamu laidos „Motorai“ vedėju Jurgiu Paplaičiu.

„Man labai patiko ankstesnės kartos „Opel Astra“, nors aš jai turėjau ir priekaištų. Ir jei modelio atnaujinimo metu prietaisų skydelyje sumažėjo mygtukų, didelis svoris niekur nedingo – praeitos kartos automobilis svėrė maždaug 100 kg daugiau nei pagrindiniai konkurentai – „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“, o tai neigiamai įtakojo tiek dinamiką, tiek ir degalų sąnaudas“, – iš karto pažymėjo žurnalistas.

Būtent čia ir prasideda naujosios „Astra“ privalumai: ji yra kiek mažesnė už pirmtakę, gamintojas ypač akcentuoja, jog ji tapo, priklausomai nuo modifikacijos, net 120–200 kg lengvesnė.

„Naujos kartos „Astra“ kaip ir ankstesnis modelis žavi dailiomis linijomis ir gerokai pasitaisiusia figūra ir, priklausomai nuo komplektacijos, sveria net iki 200 kg mažiau. Todėl nekeista, kad automobilis važiuoja smagiau, bandymu metu degalų sąnaudos buvo kur kas artimesnės nurodytoms gamintojo nei anksčiau, o vairuotojo darbo vietoje sumontuota neabejotinai patogiausia šioje klasėje sėdynė“, – pastebi J. Paplaitis.
"Opel Astra"

Didžiausia naujove gamintojai vadina paslaugą „OnStar“, leidžiančią sulaukti pagalbos ar informacijos vienu mygtuko paspaudimu. Ji neprasprūdo ir pro komisijos nario akis.

„Automobilyje atsirado itin šiuolaikinė įranga – pavyzdžiui, čia yra ne tik navigacijos sistema, bet ir itin patogi paslauga, kur paspaudęs vieną mygtuką salone gali susisiekti su operatoriumi ir gauti visa reikalingą informaciją apie dominančiais paslaugas – žadama, kad kitais metais ši paslauga bus teikiama ir lietuvių kalba“, – mus informuoja J. Paplaitis.

Jam šiame automobilyje taip pat labai patiko pasirenkami papildomai žibintai „IntelliLux LED“, kurie, anot „Opel“ atstovų, yra ir pirmieji šioje klasėje.

„Žinoma, be to galima lengvai išgyventi, tačiau „LED Matrix“ šviesos yra neįtikėtinai patogus ir didelį saugumą tamsoje užtikrinantis elementas. Skirtingai nuo automatiškai persijungiančių tolimųjų ir artimųjų šviesų, jos šviečia segmentais, neakindamos nei ta pačia kryptimi važiuojančių, nei priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų, puikiai ir toli į priekį apšviesdamos kelią ir pakeles – būtinai rekomenduoju išbandyti!“, – rekomendavo komisijos narys.

Į naująją „Opel Astra“ jau galima papildomai užsakyti išmanias saugumo bei komforto sistemas, tokias kaip „Pagalbinė eismo ženklų atpažinimo sistema“, „Atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio indikatorius“, „Aktyvus apsaugos nuo išvažiavimo iš eismo juostos indikatorius“ bei „Įspėjimas apie galimą priekinį susidūrimą“.
"Opel Astra"

Tarp galimos komforto įrangos paminėtina beraktė durelių atidarymo ir automobilio užvedimo sistema, masažuojančios sėdynės, šildomas vairas bei šildomos visos sėdynės, statymo pagalba „Park assist“ bei galinio vaizdo kamera.

Atnaujintų variklių asortimente – gausus pasirinkimas. Benzininius motorus reprezentuoja 1.0 litro darbinio tūrio 105 AG ir 1.4 litro (100, 125 arba 150 AG) agregatai, taip pat siūlomos 1.6 litro 95, 110 ir 136 AG galingumo dyzelinės jėgainės.

„Opel Astra“ komplektuojama su 5 arba 6 laipsnių mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis. Taip pat galima rinktis penkių laipsnių „Easytronic“ pavarų dėžę.

„Opel Astra“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 14600 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)