Populiariausio Europoje vadinamojo C segmento atstovė naujos kartos „Opel Astra“ į gatves išvažiavo kupina įdomių, kartais ir netikėtų pasiūlymų. Į šį modelį įdėmiau pasižiūrėjome kartu su „Metų automobilis 2016“ rinkimų komisijos nariu, DELFI skaitytojams gerai pažįstamu laidos „Motorai“ vedėju Jurgiu Paplaičiu.
„Man labai patiko ankstesnės kartos „Opel Astra“, nors aš jai turėjau ir priekaištų. Ir jei modelio atnaujinimo metu prietaisų skydelyje sumažėjo mygtukų, didelis svoris niekur nedingo – praeitos kartos automobilis svėrė maždaug 100 kg daugiau nei pagrindiniai konkurentai – „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“, o tai neigiamai įtakojo tiek dinamiką, tiek ir degalų sąnaudas“, – iš karto pažymėjo žurnalistas.
Būtent čia ir prasideda naujosios „Astra“ privalumai: ji yra kiek mažesnė už pirmtakę, gamintojas ypač akcentuoja, jog ji tapo, priklausomai nuo modifikacijos, net 120–200 kg lengvesnė.
Didžiausia naujove gamintojai vadina paslaugą „OnStar“, leidžiančią sulaukti pagalbos ar informacijos vienu mygtuko paspaudimu. Ji neprasprūdo ir pro komisijos nario akis.
Jam šiame automobilyje taip pat labai patiko pasirenkami papildomai žibintai „IntelliLux LED“, kurie, anot „Opel“ atstovų, yra ir pirmieji šioje klasėje.
„Žinoma, be to galima lengvai išgyventi, tačiau „LED Matrix“ šviesos yra neįtikėtinai patogus ir didelį saugumą tamsoje užtikrinantis elementas. Skirtingai nuo automatiškai persijungiančių tolimųjų ir artimųjų šviesų, jos šviečia segmentais, neakindamos nei ta pačia kryptimi važiuojančių, nei priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų, puikiai ir toli į priekį apšviesdamos kelią ir pakeles – būtinai rekomenduoju išbandyti!“, – rekomendavo komisijos narys.
Tarp galimos komforto įrangos paminėtina beraktė durelių atidarymo ir automobilio užvedimo sistema, masažuojančios sėdynės, šildomas vairas bei šildomos visos sėdynės, statymo pagalba „Park assist“ bei galinio vaizdo kamera.
„Opel Astra“ komplektuojama su 5 arba 6 laipsnių mechaninėmis arba automatinėmis transmisijomis. Taip pat galima rinktis penkių laipsnių „Easytronic“ pavarų dėžę.
„Opel Astra“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 14600 eurų.