Žurnalistas Ramūnas Fetingis suskaičiavo, kad vien bandymams kiekvienam vertintojui teks pravažiuoti po beveik 4 tūkstančius kilometrų, o tai – ilgojo nuotolio sunkvežimių vairuotojo verta užduotis.

Ilgametis komisijos narys Renaldas Gabartas sako, kad iš pradžių krūvis privertė griebtis už galvos.

„Taip jau susiklostė, kad šiųmetinio „Metų automobilio 2016“ išvakarėse teko pavairuoti vos kelis konkurse dalyvaujančius automobilius, tad išvydus baigtinį dalyvių sąrašą ištiko lengvas isterijos priepuolis. Antrą savaitę bandau šiek tiek tolygiau paskirstyti krūvį, kad Druskininkuose neprasmegčiau po infolavina“, – pasakojo visuose 19 konkursų mašinas vertinęs žurnalistas.
"Mercedes-Benz GLE Coupe"

Šiemet komisijos nariams į akis iškart krenta ir viena maloni, tačiau darbo tikrai nepalengvinanti detalė – visi konkurso dalyviai yra geri automobiliai ir rinktis čia teks sunkiausioje amplitudėje: tarp gero ar dar kiek geresnio.

„Žvelgdamas į šių metų Lietuvos metų automobilio kandidatų sąrašą atkreipiau dėmesį, kad itin daug tokių automobilių, kurie yra markės modelių viršūnėje. Pavyzdžiui, „Audi Q7“, 7 serijos BMW, „Cadillac Escalade“, „Volvo XC90“.

Ir netgi labiau įperkamų automobilių gamintojai taip pat pristatė pažangiausius modelius: „Ford S-Max“, „Kia Sorento“, „Renault Espace“, „Subaru Outback“, net „Škoda“ debiutuoja su naujausiu ir prabangiausiu „Superb“ automobiliu“, – pastebėjo laidos „Motorai“ vedėjas Jurgis Paplaitis.
"Audi Q7"

„Tai reiškia, kad nors šie automobiliai ir nėra patys pigiausi, jie siūlo pažangiausias įmanomas technologijas, kurios atskleidžia, koks yra vieno ar kito gamintojo potencialas, siūlant naujus, aukščiausios klasės sprendimus. Todėl labai džiaugiuosi, kad yra galimybė akivaizdžiai susipažinti ir įvertinti pažangiausias automobilines technologijas – gamintojų progresas itin didelis!“, – sako antrą kartą šių rinkimų dalyvius vertinantis žurnalistas.

Tuo metu R. Gabartas pastebi ir vertybinės skalės poslinkį.

„Esminis klausimas: ką laikyti atskaitos tašku – etaloniniu „geru“ automobiliu, Lietuvos rinkoje debiutavusiu šiais metais?“, – retorinį klausimą užduoda labiausiai patyręs komisijos narys.
"Renault Kadjar"

„Atsakymo dar neturiu, tačiau jau dabar akivaizdu, kad vertybinėje skalėje bus nemaža slinktis. Pavyzdžiui, „Renault Kadjar“ yra technologinis pernykščio konkurso nugalėtojo „Nissan Qashqai“ brolis dvynys. Tačiau, jei prieš metus laiko „Qashqai“ atrodė vienas geriausių įmanomų bandymų sukurti universalią transporto priemonę, tai „Kadjar“ palieka vidutinioko įspūdį.

Greičiausiai taip yra todėl, kad kiti rinkos debiutantai yra padarę naują didelį kokybinį šuolį. Tarkim „Kia Sorento“ akivaizdžiai trepsi „Premium“ segmento prieangyje“ , – pirmais įspūdžiais ir mintimis dalijosi R. Gabartas.
"KIA Sorento"

Daugiau atsakymų į klausimus komisijos nariai tikisi rasti tradicinėje bandymų stovykloje Druskininkuose, kur lapkričio 18-22 dienomis įvairiapusiškai išbandys visus 38 konkurso dalyvius. Prieš stovyklą dar laukia bandymai kasdienėmis sąlygomis ir specialus automobilių valdymo testas šį šeštadienį Panevėžyje.

Lapkričio 30-ą dieną paaiškės konkurso finalininkų septintukas, o nugalėtojo vardas bus atskleistas gruodžio penktąją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)