Pirmadienį Belmonto poilsio ir pramogų parke paskelbti šie septyni automobiliai, savo savybių visuma pranokę konkurentus. Tai: „Audi A4“, „Ford S-Max“, „Hyundai i20“, „Mercedes-Benz GLC“, „Opel Astra“, „Škoda Superb“ ir „Volvo XC90“.

Dabar rinkimų komisijos nariai turės dar penkias dienas apmąstymų, kam ir kaip išdalinti savo finalinius balus, o gruodžio 5-ąją, šeštadienį, 19 val. dar kartą susirinks į Belmonto poilsio ir pramogų parką, kuriame teisioginės DELFI.tv transliacijos metu paskelbs konkurso nugalėtoją.

Šios ceremonijos metu sužinosime ir likusių nominacijų laimėtojus.

Finaliniame septynetuke dominuoja vokiški automobiliai, kurių daugiau nei pusė - 4. Po vieną atstovauja čekų, korėjiečių ir švedų gamintojams.

Į finalinį septynetuką be į jį patekusių realiai pretendavo dar 9 konkurse dalyvavę automobiliai. Taigi, vertinimo komisija šiemet matė net 16 automobilių, vertų finalo. Tai rodo, jog teisėjams buvo iš tiesų nelengva, nes daugelis automobilių savo kokybe ir patikimumu, nenusileidžia vienas kitam.

Po keletą komisijos narių balsų pelnė, tačiau už finalinio septynetuko borto liko „Mazda CX-3“, „Honda HRV“, „Renault Espace“, „Renault Talisman“, „Hyundai Tuscon“, „Subaru Outback“, BMW X1, BMW 7 ir „Kia Sorento“.

Trys vertinimo komisijos nariai – Paulius Sviklas, Valdas Valiukevičius ir Valdas Juozas Vilūnas, pasiūlę po šešis automobilius, radusius vietą finaliniame septynetuke, - pasidalijo orakulo titulą.

Pakomentuoti finalinį konkurso „Metų automobilis 2016“ septynetuką renginio spaudos centras šįkart paprašė dviejų televizijos laidų apie automobilius vedėjus.

„Iš 38 konkursui pateiktų gerų, prikimštų naujų technologijų, akį traukiančių automobilių išrinkti 7 – velniškai sunkus darbas. Tačiau po bandymų stovyklos susiformavo ketvertas, dėl kurių nekirbėjo net mažiausia abejonė, - prisipažino vertinimo komisijos narys, laidos „Autopilotas“ vedėjas Ramūnas Fetingis. – Tai „Audi A4“, „Opel Astra“, „Hyundai i20“ ir „Škoda Superb“. Beje, ši ketvertą paminėjo dauguma vertinimo komisijos narių, o štai dėl likusių trijų, turėjusių patekti į išganingąjį septynetą, teko kaip reikiant pasukti galvą“.

Ramūnas neslėpė, jog vien tik per paskutinę savaitę jo nuomonė dėl likusių trijų pretendentų į išganingąjį septynetuką keitėsi net keturis kartus.

„Nesistebiu, jog kolegos teisėjai tarp 38 konkurso dalyvių matė net 16 automobilių, vertų finalinio septyneto, - sakė LRT laidos „Keliai.Mašinos. Žmonės“ vedėjas V. J. Vilūnas. – Tokia plati gama dar kartą parodo, jog konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo komisija dirbo labai atsakingai, o šiemet, kaip niekada anksčiau, buvo labai daug lygiaverčių konkurentų“.

Populiarios TV laidos vedėjo nuomone, iš finalininkų septyneto išrinkti „Metų automobilį 2016“ bus nė kiek nelengviau, o gal net ir sunkiau. Tad renginio finalas žada ne tik didelę intrigą, bet ir aštrią kovą dėl nugalėtojo karūnos.

Pirmadienį paskelbtas sutrumpintas pretendentų sąrašas dar šešiose nominacijoje.

Pretendentai į kitų nominacijų titulus:

Metų visureigis

„Audi Q7“, „Nissan NP300 Navara“, „Volvo XC90“;

Sportiškiausias automobilis (4 pretendentai, nes du surinko lygiai balų)

„BMW X1“, „Mini Clubman“, „Seat Leon Cupra“, „Volkswagen Golf GTE“;

Už dizainą

„Renault Espace“, „Mazda CX-3“, „Volvo XC90“;

Optimalus pasirinkimas (renka Šiaulių bankas)

„Opel Astra“, „Fiat 500“, „Mazda CX-3“;

Metų vairas

Dominykas Butvilas, Ignas Gelžinis, Paulius Pleskovas;

Saugiausias (renka Stasys Brundza)

„BMW 7“, „Cadillac Escalade“, „Volvo XC 90“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (67)