Čia – ir „Hyundai Tucson“, ir „Mercedes GLC“, ir „Mitsubishi Outlander“, ir „Renault Kadjar“, taip pat ir „BMW X1“. O šį būrį SUV automobilių papildėme ir atnaujintu „Subaru Outback“, kuris mūsų šalyje visureigiams neabejotinai sudaro solidžią konkurenciją.
Tad pasižiūrėkime į šiuos automobilius iš arčiau.
Antrosios kartos „BMW X1“ varomas visais keturiais arba tik priekiniais ratais. Automobilis turi visiškai naują važiuoklės sistemą, išmanią visų varančiųjų ratų – „xDrive“ – technologiją bei naujus, apie 17 proc. taupesnius bei mažiau teršiančius, keturių cilindrų variklius.
„Hyundai Tucson“ modelis atspindi kompanijos siekį kilti „premium“ segmento link. Tai turbūt bene didžiausią progresą padaręs automobilis, lyginant jį su pirmtaku ix35. „Hyundai“ teigia, kad tai geriausias jų pagamintas nedidelis visureigis, kuris pasižymi dar didesniu stabilumu ir judrumu bei garantuoja išties dinamišką kelionę mieste, kad ir kur važiuotumėte.
Elegantiškas ir prabangiausias tarp šio segmento dalyvių visureigis „Mercedes-Benz GLC“ sukurtas pirmtako GLK pagrindu. Automobilio priekyje, gale ir šonuose esančios blizgaus metalo apdailos išduoda, kad šis aptakaus dizaino padidinto pravažumo automobilis yra pasirengęs ir išvykoms bekelėje.
Be įprastų dyzelinių ir benzininių modelių su visų varančiųjų ratų pavara galima rinktis ir hibridinį. Pigiausias GLC automobilis kainuoja 44500 eurų.
Visureigis išaugo matmenimis, žvelgiant iš šalies modelis atrodo žemesnis, sportiškesnis ir platesnis. Inžinieriai iš naujo suprojektavo priekines sėdynes, vairą, pagerino garso izoliaciją ir patobulino navigacijos valdymą.
Siūlomas su dviem arba visais varančiaisiais ratais, benzininiu arba dyzeliniu varikliais, su mechanine, CVT arba automatine pavarų dėže, taip pat siūlomos ir 7 vietų versijos, kurias pirkėjai itin mėgo ankstesnių kartų „Outlander“ visureigiuose.
Miesto visureigis „Renault Kadjar“ vadinamas „Metų automobilio 2015“ nugalėtojo „Nissan Qashqai“ „broliu“. Automobilis džiugina aptakiomis linijomis, ryškiomis spalvomis ir kokybiškomis salono medžiagomis.
Modelis siūlomas su visų arba tik priekinių varančiųjų ratų pavara. Taupyti degalus padeda įdiegta ekonominio vairavimo sistema.
Penktosios kartos „Subaru Outback“ per dvidešimt gamybos metų jau atrado savo gerbėjų ratą. Modelis komponuojamas su benzininiais ir dyzeliniais motorais, siūlomas su automatine CVT tipo transmisija.
Lyginant su pirmtaku, naujas modelis erdvesnis, apdailai naudotos kokybiškesnės medžiagos, gausu naujų pasyvaus ir aktyvaus saugumo sistemų, pavyzdžiui, automatinio stabdymo (Eyesight) priekyje atsiradus kliūčiai. „Outback“ turi nusileidimo nuokalne-pakilimo į kalną kontrolės funkciją, siūlomas tik su visų varančiųjų ratų pavara. Jo kaina mūsų šalyje – nuo 29800 eurų.