Kad Pietų Korėjos gamintojai jau kurį laiką dideliu tempu vejasi europiečius patvirtina ir šio miesto mažylio patekimas į finalinį mūsų šalies konkurso etapą. „Hyundai i20“ maloniai stebina ne vienu aspektu.
Naujasis „i20“ yra vienas iš trijų naujų „Hyundai“ modelių, kurie šių metų kovo mėnesį gavo prestižinius apdovanojimus „Red Dot“ už dizainą.
„Hyundai“ neslepia, kad Senajame žemyne sukurtas ir pagamintas automobilis taiko į europiečių skonį. Jis tapo ilgesnis, žemesnis ir platesnis nei pirmtakas, turi vieną erdviausių klasėje salonų bei nemenką 326 litrų bagažinę, kurios grindis galima pakelti arba nuleisti, taip modeliuojant papildomas erdves.
„Neslėpsiu, ir aš buvau iš tų, kurie sėda į „Hyundai i20“ turėdami tradicinį nusistatymą: maža mašinytė, mažas varikliukas, nebus nieko gero. Tačiau turėjau progą praleisti prie „i20“ vairo nemažai laiko, nes su ja susipažinau dar iki bandymų stovyklos, ir turiu pripažinti, kad ši mašinytė greitai užkariavo mano simpatiją“, – prisipažino vienas konkurso komisijos narių, žurnalo „Auto Bild“ lietuviškosios versijos leidėjas Vitoldas Milius.
Salono įranga džiugina jau bazinėje komplektacijoje. Čia „Hyundai i20“ siūlo klimato kontrolės ir garso sistemas, oda aptrauktą šildomą vairą ir šildomas priekines sėdynes.
Iš viso automobilis komplektuojamas trijų įrangos lygių, o už papildomą mokestį galima įsidiegti nukrypimo nuo juostos perspėjimo sistemą ir pan.
Vidutinės degalų sąnaudos šimtui kilometrų varijuoja nuo 3,5 (dyzelis) iki 6,4 (benzinas su automatu) litro.
„Tai yra geras automobilis paprastai kasdienai: kuro sąnaudos geros, variklio galios užtenka, o pakaba dirba gerai tiek ant asfalto, tiek žvyrkelyje, todėl labai tinka Lietuvos keliams. Patiko ir tai, kad tokios klasės mašinoje yra nemažai vietos, man asmeniškai ir jos išvaizda visai simpatiška. Paprastai tariant: tai yra geras automobilis ne pagal kažkokį vieną kriterijų, o apibendrinant jų visumą“, – reziumavo V. Milius.
„Hyundai i20“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 12590 eurų.