Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojam pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Šį kartą – ketvirtą vietą užėmusio „Volvo XC90“ eilė.

Ramūnas Fetingis, 1 balas. Saugiausias inovatyviausias ir dar bet koks –iausias. Žodžio pradžią pridėkite patys.

Keliu kepurę prieš „Volvo“, kad sugebėjo žengti tokį milžinišką žingsnį pirmyn. Beje, jeigu ieškote SUV tipo automobilio, kuris yra kitoks, tai turėtų būti jūsų pasirinkimas numeris vienas.

Patekti į septynetuką jam yra puikus pasiekimas, tačiau Lietuvos metų automobiliu jis negali tapti dėl kainos. Tačiau kuo daugiau tokių automobilių mūsų gatvėse, tuo saugiau galėsime jaustis. Sėkmės Tau, „Volvo“!

Valdas Valiukevičius, 3 balai. Jeigu šis automobilis būtų trečdaliu pigesnis, neabejotinai jam atiduočiau pirmą vietą.

Švedai ilgai kūrė šią mašiną, tačiau rezultatas pranoko lūkesčius – automobilis gražus, gerai važiuojantis. Viskas jame nauja – ir kėbulas ir interjeras ir dizainas. Taip pat ir nauji varikliai.

Pagrindinė širdis – 2 litrų agregatas, kuris turi ir gerą sukimo momentą, ir daug galios, ir naudoja nedaug degalų. Tai geras pirkinys ir dėl to, kad švedai retai atnaujina savo automobilius ir tai ilgai palaiko gerą jų vertę.

Renaldas Gabartas, 3 balai. Juvelyriškai pagamintas, santūrus, praktiškas, minimalistinio stiliaus, patogus, kokybiškas iki mažiausio varžtelio, išmanus, mokantis lietuviškai. Kad ir į kurią automobilio sistemą atkreiptum dėmesį, visos jos prašosi komplimentų.

Panašu, kad kurdami šį visureigį „Volvo“ meistrai nė akimirkos iš 12 metų, kuriuos buvo siūlomas senasis modelis, netinginiavo. Pavyko jiems beveik viskas. Vienintelė kritiška pastaba – intensyviau greitėjant variklis demonstruoja tam tikrą nepasitenkinimą ir skleidžia atitinkamus garsus.

Dina Sergijenko, 5 balai. Mano akimis naujas „XC90“ – neabejotinas šių metų „Premium“ segmento visureigių lyderis. Pirmiausia dėl to, kad kelerius metus tylėję švedai gavę investicijų sugebėjo pagaminti tokį automobilį, kokio iš jų įdirbio, vardo rinkoje ir t.t. tikėjosi vairuotojai.

Automobilis puikiai valdomas, taupiais varikliais, išties prabangiai įrengtas, skandinaviškai asketiškas, o jo informacijos ir pramogų valdymo sistema – viena geriausių ir intuityviausių rinkoje. Jis „Metų automobilio“ vardo vertas ne ką mažiau nei „Opel Astra“, didžiausias kliuvinys rinkoje, kurioje naujo automobilio vidutinė kaina siekia 15000 Eur, o naudoto – apie 7500 Eur – sąlyginai nemaža kaina.

Žvalgantis „Premium“ segmento ribose ji – racionali ir netgi mažesnė ar per plauką didesnė už kur kas mažiau pranašumų turinčius to paties segmento modelius, tačiau panaršius lietuvių kišenėse akivaizdu, kad „Volvo XC90“ kol kas įperkamas tik menkai tautos daliai.

Jurgis Paplaitis, 6 balai. Vienareikšmiškai mano šių metų favoritas. Nors iš pirmo žvilgsnio 64576 eurų kaina (bazinis modelis kainuoja nuo 51719 Eur) yra didelė, bet tai tik keliais tūkstančiais eurų daugiau nei kompaktinis, kur kas mažiau prestižinis ir praktiškas septyneto finalininkas sedanas „Audi A4“.

Ir kainuojantis net 33000 eurų (!) mažiau nei šių metų rinkimuose dalyvavęs tos pačios klasės konkurentas „Audi Q7“ (bazinė kaina nuo 62500 eurų). Tad naujasis švedų SUV kainos ir savybių santykiu ant abiejų menčių guldo didžiuosius vokiškus SUV automobilius, taip pat yra gerai sukomplektuotas, o tai reiškia, kad nereikia primokėti už kiekvieną mažmožį.

Jis taip pat išsiskiria ir itin patraukliu eksterjeru bei nepakartojamu skandinavišku interjeru su itin šiuolaikiška multimedijos sistema ir tradiciškai markei aukščiausio lygio saugumo įranga – tai vienintelis septyneto automobilis, kuris tiesiog neturi panašiai kainuojančių alternatyvų!

Dainius Leonavičius, 4 balai. „Volvo XC90“ – švedų gamintojo ikona ir pasididžiavimas, daugelį nustebinsias rafinuotai subalansuotais ir vidumi, ir išore. Jis kitoks nei tradiciniai vidurio vakarų „Premium“ lyderiai su Q ar X raidėmis pavadinimuose. Salono ergonomika – „superinė“. Subtiliai suprojektuotame viduje – ne tik geros apdailos medžiagos, dalių surinkimo kokybė, bet ir didelė erdvė.

Pagyrimo žodžius gamintojams ypatingai skirčiau už multimedijos ir kitų sistemų valdymo ekraną. Tai revoliucinis sprendimas, kuriuo patogu naudotis, nes 3-4 paspaudimais ekrane gali pasiekti bet kurią funkciją.

Nors pakabos darbas ir variklio garso izoliacija nusileidžia vokiškiems konkurentams, bet tai yra palyginus nedidelė kaina, kurią galima mokėti už ypatingai išskirtinį modelį.

Nors pakabos darbas ir variklio garso izoliacija nusileidžia vokiškiems konkurentams, bet tai yra palyginus nedidelė kaina, kurią galima mokėti už ypatingai išskirtinį modelį.

Ilona Steponėnė, 5 balai. „Volvo“ labai reikėjo tokio modelio, kaip šis – prabangus, bet „šviežias“, talpus, patogus, ypatingai saugus (vienintelis iš EuroNCAP gavęs 100 balų už saugumo sistemas) ir turintis labai aiškiai juntamą dvasią.

Itin daug komplimetų nusipelnė jo važiuoklė – ji tiesiog neįtikėtinai sugeria kelio nelygumus, bet kartu neima supti automobilio lyg laivo. Ir visa tai – už labai demokratišką, kaip „Premium“ segmentui, kainą.

Paulius Sviklas, 5 balai. Ilgą laiką nieko naujo nepristatę švedai driokstelėjo taip, kad dabar dėl begalės užsakymų nespėja gaminti savo kūrinių. Daugybė naujų technologijų, naujas požiūris į dizainą, ekonomiją ir naujų saugumo standartų diegimas nepaliko abejingų.

Kaina, beje, irgi – suma už bazinės komplektacijos XC90 gali išgąsdinti, tačiau detaliau panagrinėjus kainoraštį, tampa aišku – kainos ir kokybės santykis čia yra idealus.

Vitoldas Milius, 3 balai. Pliusai: puikiai valdomas, kokybiškai ir labai kūrybingai įrengtas vidus, išskirtinis skandinaviškas dizainas, puiki informacinė sistema, geras kainos ir kokybės santykis, itin saugus.

Minusai: keturių cilindrų variklio garsas ne labai tinka prie solidaus vaizdo.

Valdas Juozas Vilūnas, 4 balai. Kas būtų, jei Vilūnui nepatiktų „Volvo“? Patinka. Ypač sulyginus su turėtais XC70 ir XC60. Šitas būtų man geriausias iš tos šeimos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)