Ne tik konkurso vertinimo komisija, bet ir daugelis druskininkiečių juokauja, jog žiema į kurortą jau keleri metai ateina būtent tada, kai čia prasideda naujausių automobilių bandymai. Šviežio sniego patalu nukloti miško keliai ir keliukai – puikiausia proga išbandyti visureigių pravažumą ir kitas savybes. Šįsyk pasinaudota ne tik gamtos dovanomis, bet ir iki jos darbo pradžios nebuvo aplenkta ir kurortą garsinanti „Snow Arena“. Čia visais ratais varomi konkurso dalyviai buvo tikrinami, kaip gali užkilti į slidinėjimo trasos viršūnę.

„Pastaraisiais metais labai akivaizdžiai pastebima tendencija, jog metų automobilio konkursuose mažėja visureigių, ar bent jau automobilių, kuriuos galime vadinti tikraisiais bekelės valdovais. Tai yra pasekmė to, kad gamintojai į rinką išleidžia vis daugiau padidinto pravažumo automobilių, tačiau tik nedidelę jų dalį galima priskirti prie visureigių“, - rengdamasis jų bandymams pastebėjo vertinimo komisijos narys, DELFI Auto rubrikos redaktorius Tadas Markevičius.

Jo nuomone, tokie šių metų konkurso dalyviai kaip „Porsche Macan“, „Lexus NX“ ir BMW X6 - bene geriausiai iliustruoja, kas vyksta rinkoje. Šie padidinto pravažumo automobiliai turi visų varančiųjų ratų pavarą, jų vairuotojai sėdi aukščiau, automobiliai pasižymi patraukliu dizainu, kokybiškai surinki, todėl turi labai daug gerbėjų, tačiau tik retas iš jų nuvažiuoja nuo asfalto.

T. Markevičius teigia, jog šiemet visureigių kategorijoje bene rimčiausiai atrodo naujasis „Jeep Cherokee“, tačiau keistokas dizainas ne vienam kelia abejonių ir dėl šio modelio paskirties. Dar vieno dalyvio – „Nissan X-Trail“ – išvaizdos pokyčiai taip pat byloja, jog gamintojai orientuojasi į miesto gyventojus, kuriems reikia dailaus automobilio ir kuris retkarčiais galėtų pravažiuoti ten, kur būtų baisoka lįsti su eiliniu hečbeku.

„Tad galima konstatuoti, jog tikrieji visureigiai tarsi dinozaurai artėja prie išnykimo ribos. Nesinori tikėti, kad nebeturėsime legendinių modelių, tačiau faktas, kad konkurentų jiems tikrai nedaugės, nes didžioji gamintojų kova persikėlė į kompaktinių padidinto pravažumo automobilių segmentą“, - tvirtina T. Markevičius.

Kitas vertinimo komisijos narys, LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas Valdas Juozas Vilūnas dar nelinkęs atskleisti visų kortų kas ko vertas, tačiau džiaugėsi pasitaikiusia gamtos dovana ir produktyviais bandymais, kurie leido jam įsitikinti kuris automobilis gali realiausiai pretenduoti į garbingą „Metų visureigio 2015“ titulą.

Po visų 30-ties šiemetiniame konkurse dalyvaujančių automobilių bandymų vertinimo komisija iki gruodžio 1 dienos dar turės laiko analizei, o prireikus, ir dar vienai automobilių patikrai keliuose. Po to kiekvienas narys pateiks savąją septynetuko viziją, o daugiausia kartų paminėti automobiliai bus įtraukti į galutinį finalininkų sąrašą, iš kurio vienas ir bus nominuotas „Metų automobiliu 2015“.

Finalinis konkurso vakaras, kurį tiesiogiai iš TV studija virtusių LITEXPO rūmų transliuos LRT, vyks gruodžio 13 d.

Tad geriausiojo rinkimus, kuriuose kiekvienas vertinimo komisijos narys savo dispozicijoje turimus 25 balus paskirstys finaliniam septynetukui, o daugiausia balų surinkęs automobilis taps konkurso nugalėtoju, galės stebėti visa Lietuva.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)