Automobilis nei išore, nei vidumi beveik nesiskiria nuo įprasto modelio. Plika akimi lengviausiai pastebimas pokytis – sumažėjusi bagažinė, kurioje nemenką dalį erdvės užima išsikišusios baterijos. Tai kainuoja net 136 l bagažinės erdvės (įprastos „Jetta“ bagažinė – 510 l, hibridinės – 374 l).
Automobilyje sumontuotą hibridinę sistemą sudaro benzininis 1.4 l, 150 AG variklis ir 20 kW elektros motoras, bendra jos galia – 170 AG. Teoriškai, važiuojant ne greičiau nei 70 km/val., vien tik elektriniu režimu galima būtų nuriedėti apie 2 km. Tačiau svarbiausia elektros motoro misija yra sankryžose išjudinti automobilį ir taip padėti taupyti degalus. Oficialiai vidutinės degalų sąnaudos yra 4,1 l/100 km.
Dėl sumontuoto baterijų komplekto hibridinis sedanas yra apie 100 kg sunkesnis už įprastą „Jetta“ ir sveria 1500 kg. Vis dėlto greitėjant į darbą įsijungia ir elektros motoras, o tai užtikrina pakankamai neblogas dinamines savybes – iki 100 km/val. „Jetta Hybrid“ gali įsibėgėti per 8,6 sek.
Konkurse dalyvaujanti hibridinė „Jetta“ kainuoja 122 540 Lt.
„Tautos automobilį 2014“ renka DELFI skaitytojai
Šiemet pirmą kartą konkursų istorijoje informaciniu „Metų automobilis 2014“ partneriu tapo pagrindinis šalies naujienų portalas DELFI. Specialioje rubrikoje „Metų automobilis 2014“ skaitytojai gali pirmieji sužinoti rinkimų naujienas, susipažinti su visais konkurse dalyvaujančiais automobiliais, žiūrėti jų fotogalerijas ir video pristatymus.
DELFI skaitytojams patikėta ir itin atsakinga užduotis – iš 35 konkurso dalyvių išrinkti vieną, kuris bus pripažintas „Tautos automobiliu 2014“. Šių metų balsavimo naujiena ta, kad kiekvienas rinkimų dalyvis savo balsą galės atiduoti sau patogiu būdu – prisijungiant per DELFI, „Facebook“, „Twitter“, „Google“ arba „Yahoo“ paskyras.
Trys DELFI skaitytojai, turintys geriausią intuiciją ir balsavimo metu įspėję nominacijos „Tautos automobilis 2014“ nugalėtoją, bus apdovanoti specialiu prizu – „Continental“ padangų komplektu.
Balsuoti galite ČIA.