„Pirmasis BMW oru aušinamas dviejų cilindrų motociklas „R 32“ buvo pristatytas dar 1923 m. rugsėjį. Būtent ši simbolinė data sąlygojo ir itin ribotą abiejų naujųjų motociklų tiražą – pasaulį išvys tik po 1923 šių naujų motociklų vienetus. Tiek roadsteris „R nineT“, tiek ir kelioninis „R 18“ yra BMW istorijos įprasminimas, verčiantis atsisukti atgal ir įvertinti nueitą kelią. Esame tikri, kad šie klasika dvelkiančio dizaino, bet modernūs technine prasme ir charakteringi motociklai sulauks pirkėjų susidomėjimo ir įkvėps naujoms kelionėms“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Istorinio ir modernaus dizaino sintezė

BMW inžinieriai teigia, kad kuriant „R nineT“ ir „R 18“ modelius pasitelkta beveik šimtmetį skaičiuojanti paviršiaus chromavimo technologija. Chromuoti paviršiai, sudaryti iš vario, nikelio ir chromo sluoksnio, pasižymi dideliu patvarumu, gera apsauga nuo korozijos, o svarbiausia – spindinčiu, veidrodiniu blizgesiu. Todėl chromas tapo įprasta dizainerių stilistine priemone dar praėjusio amžiaus trečiojo dešimtmečio pabaigoje.

Pristatant „R nineT“ bei „R 18“ „BMW Motorrad“ atgaivinta rafinuota dažų ir chromo sąveika. Chromuota juoda spalva puošia abiejų motociklų baką, variklį, pavarų dėžės korpusą, galinę rato ašį, kojinių stabdžių svirtis bei kitas dalis.

„R nineT“ siūlo subtilius stiliaus sprendimus

Pasak transporto priemonės gamintojų, su „R nineT“ motociklu vairuotojai džiaugsis aukščiausios kokybės medžiagomis, kurios naudotos kuriant net ir mažiausias detales. Prabangos jausmą sustiprina blizgiai juodos dalys, pavyzdžiui, šakės vamzdžiai, oro įsiurbimo vamzdelis ir kiti „Option 719“ komponentai.

„R nineT“ gamintojai siūlo „719 Classic“ ratų pasirinkimą su anoduotais ratlankiais bei „Option 719“ dalių paketą su frezuotų cilindrų galvučių dangčiais. Istorinį akcentą suteikia ir 100 metų ženkliukas, esantis ant motociklo kėbulo.

Įmantrius pasirinkimus dizaino srityje puikiai išpildo pajėgus dviejų cilindrų ir 80 kW (109 AG) galios variklis.

Galia išsiskiriantis „R 18“

Kita „BMW Motorrad“ naujiena – iki šiol didžiausiu darbiniu tūriu bendrovės istorijoje išsiskiriantis „R 18“. Todėl šio motociklo pagrindinis akcentas yra 67 kW (91 AG) variklis.

Kaip ir „R nineT“ modelis, „R 18“ akį traukia dėl juodų dažų ir chromo dermės, suteikiančios veidrodinį blizgesį. Be to, išsiskiria ir „Option 719“ sėdynė, aptraukta dviejų spalvų (rusvai juodos ir juodos) deriniu su deimantiniu įspaudu.

Tarp kitų „R 18“ ypatybių yra chromuoti „Akrapovič“ galiniai duslintuvai su „propelerio stiliaus“ išmetimo vamzdžių apvadais. Saugumą ir komfortą užtikrina „Headlight Pro“ automatiškai prisitaikanti šviesų sistema, pagalbinė atbulinės eigos sistema, elektroninė kruizo kontrolė ir šildomos rankenos.

Vairuotojai į komplektaciją galės papildomai įtraukti ir apsaugos nuo vagysčių sistemą ar įkalnės įveikimo kontrolę.

„Krasta Auto“ skelbia, kad naujieji R serijos motociklai Lietuvoje pasirodys balandžio mėnesį. Roadsterio „R nineT“ modelio kaina prasidės nuo 22 440 eurų, o „R 18“ – nuo 26 570 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją