Vienintelis motociklininkas šiemet startavęs ralyje „Specialist racing team“ narys Andrius Liškus pirmąją savo diena patenkintas. Nepavyko išvengti smulkių klaidų naviguojant, taip pat nulaužti vieną iš kelio knygos valdymo mygtukų, ko pasekoje tempas šiek tiek krito. Susumavus rezultatus su baudomis A. Liškus po pirmos dienos pirmoje vietoje ir antroje vietoje likusi olandą Ro VAN Vegchel lenkia daugiau nei keturiomis minutėmis.

„Specialist racing team“ komandos keturatininkas taip pat patenkintas savo pasirodymu.

„Pirmajį greičio ruožą pravažiavau be klaidų, bet turėjau problemų su odometru, kuriam kartais dingdavo maitinimas. Navigacija dėl šio gedimo tapo sudėtingesnė“, - teigia Romualdas Karužis.

Deja, nelaimės tuo nesibaigė ir šeštajame antro greičio ruožo kilometre, padaręs klaidą, R. Karužis išlėkė iš trasos ir vertėsi. Viskas baigėsi sėkmingai, ir su kito lietuvio, Adomo Gančieriaus, atstovaujančio „CFMOTO racing team“ pagalba, sugaišus apie dešimt minučių pavyko tęsti varžybas ir finišuoti ketvirtoje vietoje.

Pirmoje vietoje lenkas Daniel Pingwin, antroje A. Gančierius ir trečioje vietoje, Dakare dvyliktoje pozicijoje finišavęs, lenkas Arkadiusz Lindner.

Aukščiausią vietą preliminariuose rezultatuose užėmę bagių klasės atstovai Dalius Olechnavičius ir Ramūnas Kembrė džiaugėsi neilgai. Pateikus rezultatus su baudomis nusirito į aštuntą vietą.

„Kur viršijome greitį žinome, stengsimės būti atidesni ir nors tikėjomės, kad organizatoriai, kaip policija skirs tik puse baudos, gavome visas 15 minučių“, - juokavo lietuviai.

Daug džiaugsmo „Specialist racing team“ komandai neteikia ir tai, kad nežiūrint į tai, kad jie užėmė aštuntąją vietą, startuoti jiems teks iš pirmosios. Tai yra „Specialistai“ atidarinės trasą, kurioje antrą dieną yra daug pakeitimų ir tie pakeitimai susiję su kelio statuso pasikeitimu į „blogai matomas kelias“.

„Greičiausiai nuo trasos sudarymo, per kelis karantino mėnesius, keliukai apaugo žolėmis ir krūmais. Tas mums navigacijos tikrai nepalengvins“, - kalbėjo Ramūnas Kembrė.

Kitas lietuvių ekipažas Antanas Kanopkinas su Audrone Kanopkiene rikiuojasi devynioliktoje vietoje.

„Specialist racing team“ mechanikas pirmą dieną darbo daug neturėjo ir visa technika varžyboms buvo paruošta jau iki vidurnakčio.

Antrą ralio dieną dalyvių laukia du greičio ruožai, kurie sudaro apie 230 kilometrų ir dar 100 kilometrų pervažiavimų. Pervažiavimuose ralio laimėti negali, bet pralaimėti galima. Jame taip pat važiuoji pagal kelio knygą ir nors navigacija labai paprasta, bet kartais nuovargis padaro savo ir lenktynininkai padaro žioplų klaidų, arba viršija greitį ir gauna baudas, kurios skaičiuojasi į varžybų laiką.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)