Motociklo išvaizda rūpinosi dizianeris iš Ispanijos, o pristatydamas naują motociklų seriją kinų gamintojas, bendradarbiaujantis ir su „KTM Kiska Design“ dar labiau praplėtė savo siūlomų motociklų gamą. Šiuo metu motogerbėjams siūloma NK gatvės motociklų serija, lenktynėms skirti SR serijosmodeliai, mėgstantiems keliauti sportiškai – GT, o kelionėms ne tik asfaltu – MT serija.
700CL-X pirkėjai galės rinktis trijų stilistikų modelius – „Heritage“, „Adventure“ ir „Sport“. Kiekvienas jų turi savo stilių ir kiekvienam jų siūloma atskira modifikavimui skirtų papildomų detalių linija. Tai leis 700CL-X vairuotojui susikurti savo motociklą. Kaip teigia CL-X kūrėjai, naujieji modeliai, kurie nuo konvejerio linijos nuriedės jau kitų metų viduryje, skirti motociklininkams mėgstantiems gatvėje atrodyti stilingai ir nestokojantiems vairuotojiškos patirties.
Motociklo dizaine panaudota daug stilistinių detalių iš retro motociklų – apvalūs žibintai ir galinio vaizdo veidrodėliai, gerai matoma rėmo konstrukcija, siauras degalų bakas (talpa – 13,5 litro), retro stiliaus, išraiškingų formų sėdynės ir t.t. X simobilis, matomas daugumoje motociklo dizaino sprendimų, suvienodina ir išskiria iš minios visus 700CL-X šeimos modelius.
Nors „CFMoto 700CL-X“ dizainas įkvėptas paprastumo, tačiau tai nereiškia, kad gamintojas nepanaudojo modernių technologinių sprendimų ir savo per trisdešimtmetį sukaupto meistriškumo. Naujasis CFMOTO inžinierių ir dizainerių kūrinys bus aprūpintas dviejų cilindrų, skysčiu aušinamu 692 kub.cm varikliu, išvystančiu 74 AG.
700CL-X motociklininkui leidžia keisti daug nustatymų, kad kelionė taptų kuo labiau komfortiška ir saugi. Jau standartinės padangos suteikia puikų sukibimą su kelio danga, reguliuojant pakabą galima paruošti motociklą bet kokiai jam tenkančiai apkrovai ir kelio dangai, o efektyvūs stabdžiai su ABS sistema, leis lengvai sustabdyti šį 183 kg sveriantį motociklą. Visi šie elementai leidžia vairuotojui mėgautis saugia kelione, kad ir kokiomis sąlygomis teketų bekeliauti.
Nuo 2020 m. vidurio iš gamyklos išriedėsiantys motociklai bus aprūpinti elektroniniu akceleratoriumi, „šlapia“ sankaba. Jau standartinėje įrangoje ir priekiniai LED žibintai, kurie patys reaguos į aplinkos apšvietimą ir įjungs arba išjungs žibintus. Nuo neatsargaus motociklo užvedimo apsaugos sistema, leidžianti užvesti motociklą tik tuomet, kai įjungta laisva pavara, o jei motociklas paliktas su įjungtu bėgiu, o jo atraminė kojelė pakelta, užvesti jį bus galima tik tuomet, kai bus įspausta sankabos rankenėlė. Kai dėl kokių nors priežasčių motociklo pasvirimo kampas bus per didelis, įmontuotas daviklis sureaguos ir bus išjungtas motociklo variklis, o sutrikus motociklo variklio valdymo blokui, automatiškai įsijungs avarinis rėžimas, kuris leis motociklu pasiekti artimiausias remonto dirbtuves ar garažą.
700CL-X aprūpintas 75 mm LCD retro spidometru, kurio centre vairuotojui bus pateikiami ne tik greičio parodymai, tačiau ir vidutinės degalų sąnaudos, likęs nuvažiuoti atstumas, laikrodis ir kiti reikalingi dalykai. Taip pat bus galimybė ir prie motociklo kompiuterio prijungti motociklininko mobilųjį telefoną.
Naujasis „CFMoto 700CL-X“ su visomis savo individulizavimo galimybėmis atitinka ir kompanijos šūkį – „Patirkime visko daugiau kartu“.