Geriausią rezultatą Breslau ralio istorijoje tarp lietuvių pasiekė net du „Specialist racing team“ komandos nariai. Andrius Liškus važiavęs Enduro klasėje užėmė antrąją vietą ir viena vieta pagerino 2018 metais pasiektą Aido Bubino rezultatą. Keturačių klasėje Romualdas Karužis, tap pat viena vieta pagerino, pernai pasiektą Daliaus Olechnavičiaus rezultatą.
A. Liškus visas penkias dienas važiavo užtikrintai ir tik mažiau nei penkiomis minutėmis nusileido Dakaro duonos ragavusiam olandui Paul Spierings. Paskutinę dieną sirgaliai stebėję dalyvius turėjo vilčių, kad lietuviui pavyks aplenkti P. Spierings, bet fortūna šį kartą buvo palankesnė olandui. Abu sportininkai kovojantys dėl pirmos vietos, darė navigacinių klaidų, bet olandui pavyko greičiau rasti teisingą kelią ir to pakako, kad pastarasis liptu ant aukščiausio pakylos laiptelio.
Antrą vieta užėmusiam „Specialist racing team“ komandos keturatininkui paskutinę dieną ėjosi kaip iš natų. Jis net dešimčia minučių aplenkė savo pagrindinį varžovą Daniel Radzio Pingwin. Deja, to nepakako, kad jį taip pat aplenktų ir bendroje įskaitoje. Pirmas liko lenkas, antras Romualdas Karužis, atsilikęs apie pusvalandį. Trečioje vietoje – valandą lyderiui pralaimėjęs prancūzas Gaetan Martinez.
„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos keturratininkas Adomas Gančierius paskutinę dieną pademonstravo ketvirtą rezultatą. Tokioje pačioje pozicijoje jis pasirodymą baigė ir skaičiuojant galutinę ATV klasės įskaitą.
„CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos keturratininkas Adomas Gančierius paskutinę dieną pademonstravo ketvirtą rezultatą. Tokioje pačioje pozicijoje jis pasirodymą baigė ir skaičiuojant galutinę ATV klasės įskaitą, kurioje startavo daugiau nei 20 keturratinkų. Adomui Gančieriui iki podiumo pritrūko vos penkiolikos minučių. Lenktynininkas neslėpė apmaudo dėl lenktynių pradžioje iššvaistytų daugiau nei dvidešimties minučių, kai teko trasoje keisti sulaužytą ir įstrigusį vairo traukės antgalį. Kaip galiausiai paaiškėjo, būtent tai „CFORCE 1000“ modelio keturratį vairavusiam sportininkui ir kainavo trečiąją vietą.
Paskutinę ralio dieną tarsi ant sparnų skriejo „CFMOTO ZFORCE 1000 Sport“ bagiu važiavęs Antano ir Audronės Kanopkinų duetas. Paskutinę dieną jiems pavyko finišuoti ketvirtoje pozicijoje. Už nugaros liko daug gerokai galingesne technika važiuojančių dalyviu. Tarp jų – ir „Specialist racing team“, „Can Am Maveric X3“ vairuojantys Dalius Olechnavičius ir Ramūnas Kembrė užėmę septintąją vietą.
Bendroje įskaitoje abu lietuvių bagiai, kurie pirmomis dienomis patyrė rimtus incidentus ir iškrito iš kovos dėl prizinių vietų, užėmė dvyliktą ir tryliktą vietas.