Minėta komanda pralėkusi vieną posūkį staigiai įjungė atbulinę pavarą ir nepastebėjusi sustojusių lietuvių trenkėsi į bagi. Nuo smūgio buvo „išrauta“ vairo traukė. Bet „Specialistai“ rankų nenuleido, jiems pavyko grįžti į stovyklą ir labai greitai pasiskolinus reikiamas detales iš kitos komandos išvažiuoti į antrąjį greičio ruožą.
Antrajame greičio ruože vėl sekėsi kuo puikiausiai, bet nelaimė po vieną nevaikšto. Maždaug septyniasdešimtame greičio ruožo kilometre priekyje netikėtai išniro šešiaratis monstras, važiuojantis prieš eismą ir ieškantis teisingo kelio. Dėl šio nesusipratimo lietuvių komanda vėl patyrė smūgį į tą patį ratą, dėl ko vėl lūžo ta pati traukė ir priekinė svirtis. Po šio incidento komandai beliko avariniu rėžimu riedėti finišo link.
„Nuotaika dviprasmiška. Pradžioje džiaugėmės, kad sekėsi gana gerai, tačiau ištikus nesėkmėms nusivylėme. Žinoma, dėl prizinių vietų nebekovojame, bet dar liko nemažai etapų ir jei pavyktų bent kelis jų laimėti, patys sau įrodytume, kad šį bei tą galime. Gavome nemažai patirties ir tikimės čia grįžti bei kovoti dėl aukščiausių vietų“, – kalbėjo „Specialist racing team“ šturmanas Ramūnas Kembrė.
Antrąja dieną komanda nuotykių išvengė. „Važiuoti sekėsi puikiai, tiesa antrojo greičio ruožo metu jautėsi nuovargis, todėl kelis kartus padariau mažas navigacines klaideles. Finišavau pirmas, bet gavau dvi baudos minutes už greičio viršijimą, todėl nukritau į antrą vietą. Bendroje įskaitoje taip pat pakilau į antrą vietą. Nuotaika puiki, ruošiamės naktiniam etapui“, – sakė Romualdas Karužis.
Vieninteliam Lietuvos atstovui motociklininkui Andriui Liškui diena taip pat nebuvo iš saldžiųjų. Viename posūkyje teko kristi ir ganėtinai stipriai trenktis šalmu į priekyje sumontuotą navigacijos įrangą. Po šio įvykio lenktynininkui buvo prakirsta lūpa bei pradėjo bėgti kraujas iš nosies. Vis dėlto, per kelias minutes pavyko sustabdyti kraujavimą ir tęsti varžybas toliau.
„Fortūna šypsojosi, todėl tada, kai vienoje vietoje prarasdavome brangaus laiko, kitoje vietoje atsikovodavome. Pagrindinis konkurentas kelio knygoje nepastebėjęs greičio apribojimo gerokai viršijo numatytą greitį, todėl manau, kad turėtų „gauti“ nemažai baudos minučių“, – džiūgavo Andrius Liškus.
Iš tiesų, „Dakar team Spierings“ motociklininkas gavo net trylika baudos minučių ir liko antras, į priekį praleidęs Andrių Liškų.
„Specialist racing team“ komandos mechanikas teigė, kad darbo buvo nemažai. Remontuoti reikėjo ir bagį, ir motociklą.
„Darbų daug, bet visi jie nesudėtingi. Be to, reikėjo visas transporto priemones paruošti naktiniam etapui. Pagrindinis darbas sumontuoti ir sureguliuoti šviesas. Šiemet nusprendėme neeksperimentuoti ir naudojame laiko patikrintas, kokybiškas „Xled.lt“ šviesas", – sakė Rokas Vaišneideris.
„Pernai ant motociklo susimontavau „Xled“ šviesas, kurios gerokai pigesnės nei analogiškos kitų gamintojų. Konkurentai klausinėjo apie jas, tad šiemet nebuvo net klausimų kokias šviesas montuoti ant motociklo, keturračio ir bagio“, –sake Andrius Liškus
„Rallye Breslau“ dalyvių laukia dar trys dienos lenktynių. Iš viso čia jie turės įveikti 1500 kilometrų. Beje, iš Gwda Wielka miestelio dalyviai šiandien, po dieninių greičio ruožų, persikels į Drawsko Pomorskie apylinkes, kur dar tą pačią naktį lenktynes tęs kariniame poligone.