„Yamaha“ ambasadorius Lietuvoje Mantas Rimeikis sako, kad jau tapo tradicija motociklizmo sezoną Lietuvoje pradėti bandant naujausius MT serijos motociklus, į Lietuvą užsukus „MT Tour“ sunkvežimiui, o rudenėjant, kai orai mėgautis motociklizmu darosi ne tokios palankūs, išbandyti keturračius, su kuriais važinėjantis oro sąlygos nėra tokios reikšmingos. „Labai džiaugiuosi, kad už naujus produktus atsakingiems „Yamaha“ asmenims nereikia ilgai aiškinti, kad lietuviai vertina šį japonų gamintoją ir nori išbandyti pačius naujausius ir geriausius šio gamintojo kūrinius. Nebe pirmus metus į Lietuvą užsukantis „MT Tour“, rudeniniai keturračių bandymai – ženklas, kad Lietuvos rinka ir „Yamaha“ klientai yra vertinami ir svarbūs“, – pabrėžia M. Rimeikis.

Yamaha keturračiai

Spalio 8 dieną, „Perkūno“ trasoje vyksiančiuose bandymuose bus galima išbandyti net 11 „Yamaha“ keturračių – nuo mažiausiems keturratininkams skirto YFM 90R iki naujausių „Grizzly“ ir „Kodiak“ modelių. Taip pat atkeliauja ir du skirtingi „RMAX“ modeliai – keturvietis ir dvivietis bei ūkio darbuose nepamainomas „Viking“. „Matydami, kaip Lietuvoje vykstančiose ralio-reido varžybose populiarėja S&S klasė džiaugiamės, kad į „Perkūno“ trasą atvyks ir dvivietis RMAX modelis, aprūpintas 999 kub.cm varikliu“, – atkreipė dėmesį M. Rimeikis. Bandymų dieną bus galima susipažinti ir viešojo naudojimo keliais naudoti tinkamais keturračiais.

Yamaha keturračiai

„Yamaha RMAX“ modeliai, kaip ir „Grizzly“ bei „Kodiak“ modeliai turi galimybę įjungti visų keturių varančiųjų ratų sistemą arba palikti varomą tik vieną ašį, tačiau svarbi šių modelių ypatybė, pasak M. Rimeikio, YCC-T sistema, kuri vos vienu piršto judesiu vairuotojui leidžia pasirinkti vieną iš trijų akceleratoriaus intensyvumo režimų – sport, trial, arba craw (naudojamas ypatingai sudėtingos dangos sąlygomis). „Nors „RMAX modeliai viską kuo puikiausiai atlieka, pasirinkus ir 4WD funkciją, tačiau YCC-T, parinkdama variklio atsaką į akceleratoriaus pedalo nuspaudimą, leidžia vairuotojui savo veiksmus atlikti dar tiksliau ir apgalvočiau“, – pabrėžia M. Rimeikis.

Yamaha keturračiai

Keturračių gerbėjams pristatinėti „Grizzly“ ir „Kodiak“ modelių atskirai nereikia. Bandymų dieną bus galima išbandyti skirtingų galingumų – 450 kub.cm. ir 700 kub.cm. modelius, su skirtinga papildoma įranga. „Kodiak“ ir „Grizzly“ modeliai yra gana panašūs – juose naudojami tokie patys varikliai, ratų bazė taip pat yra tokia pati, vienodos ir krovinio vežimo bei tempimo galimybės, tačiau „Grizzly“ turi 5 cm didesnę prošvaisą bei didesnę amortizatorių eigą. „Grizzly“ komplektuojamas su 26 colių ratais, o jo brolis „Kodiak“ su 25 colių ratais. „Nors „Kodiak“ modeliai yra priimtesni ir lengvai suvaldomi visiems norintiems vairuoti keturratį, tačiau geriausia pabandyti ir atrasti sau tinkamiausią“, – sako „Yamatecha“ vadovas M. Rimeikis.

Yamaha keturračiai

Keturračių bandymo diena „Perkūno“ trasoje šalia Gariūnų spalio 8 dieną, šeštadienį, prasidės nuo 10 valandos. Norintiems pabandyti „Yamaha“ keturračių modelius su savimi reikės turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą, šalmą ir pirštines. Išankstines registracijos į „Yamaha“ keturračių bandymus nereikia, o oficialūs „Yamaha“ atstovai Lietuvoje „Yamatecha“ žada ir nuolaidas, pasirinkusiems norimą keturratį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją