Ryte startavę Albanijos šiaurėje, sportininkai turėjo įveikti beveik keturis šimtus kilometrų iki kito bivako, įsikūrusio gražiame Pogradec mieste, šalia dviejų kalnų grandinių ir didžiulio ežero. Nors vaizdai, kaip ir pirmomis ralio dienomis, viso maršruto metu buvo ypatingai gražūs, komandos nariai neslepia, kad antroje dienos pusėje nebuvo nei noro, nei jėgų jais grožėtis.
Gera pradžia ir sunki popietė
„Trys velniškai sudėtingi greičio ruožai ir daug kilometrų. Pirmasis greičio ruožas buvo labai geras, nors ir teko šiek tiek paklaidžioti. Antrame greičio ruože turėjome techninių problemų – atsikratė akumuliatoriaus laidas ir taip praradome geras penkias minutes“, – po ilgos dienos pasakojo Antanas Kanopkinas.
Nors pirmieji du greičio ruožai buvo su maža klaidele ir nedideliu techniniu gedimu, tikrosios problemos prasidėjo paskutiniame šios dienos, trečiajame greičio ruože: „Pradūrėm dvi priekines padangas ir po to prasidėjo virtinė nelaimių – praradome daug laiko ir turėjome užleisti pirmąją poziciją, bet mes gyvi ir sveiki, o ralis tik įpusėjo. Rytoj kylame toliau į kovą – niekada nepasiduodam!“
Adomas Gančierius taip pat neslėpė nuovargio ir sakė, kad šiame ralyje lengvų dienų nebūna. Kartu važiavę komandos draugai padėjo vienas kitam trasoje ištikus gedimams, tad juos abu aplenkė artimiausias varžovas keturračių įskaitoje, prancūzas G. Martinez. Po šios dienos A. Gančierius keturračių įskaitoje yra antras, A. Kanopkinas – trečias.
„CFMOTO Thunder Racing Team“ keturratininkai sako, kad ateinančiomis dienomis teks atsigriebti už šiandien prarastą laiką, bet tuo pačiu ir siekti sėkmingai pasiekti finišą. Priešakyje dar keturios lenktynių dienos, o viena iš jų net 450 kilometrų ilgio. Jau pirmomis dienomis sportininkai sakė, kad atstumus Albanijoje reikėtų vertinti kitaip, nei įprasta. Važiuojant vingiuotais ir sudėtingais kalnų keliais kilometrai čia tampa ilgesni ir sudėtingesni, o alinantis karštis situaciją tik dar labiau apsunkina.
Trečiadienį dalyviams teks įveikti 320 greičio ruožo kilometrų, o maršrutas suksis link vidurio Albanijos, kur turėtų būti mažiau kalnų, tad tuo pačiu galima būtų tikėtis ir lengvesnių kelių. Tiesa, antrą kartą šiame ralyje dalyvaujantys „CFMOTO Thunder Racing Team“ sportininkai sako, kad lengvų dienų jau nesitiki.