Pirmiausia vairuotojams buvo skirta šiek tiek laiko apsiprasti su trasa, sušildyti automobilius ir prisijaukinti važiavimą išjungus saugos sistemas, kad galėtų gazuoti drąsiai. Oro ir sukibimo su kelio danga sąlygos testų dieną nebuvo idealios, todėl visi automobiliai ketvirtį mylios įveikė per 13 sekundžių, juos skyrė vos šimtosios sekundės dalys.

Pirmasis automobilis – „Audi S5 8T“, originaliai turintis 245 kW, bet tai kiek modifikuotas automobilis (stage 1), todėl bendroje sąskaitoje sugeneruoja 313 kW galią ir 440 Nm. Automobilis varomas visais keturiais ratais ir sveria 1955 kg. Už jį savininkas Jonas mokėjo 24 tūkstančius eurų. Tai kabrioletas minkštu stogu.

„Labiausiai džiugina, kad be stogo“, – paklaustas, kas patinka automobilyje, atsakė savininkas Jonas.

Tomas į aerodromą atvarė „BMW M4 F83“ kabrioletą kietu stogu, kuris turi 317 kW ir, žinoma, varomas galu. Sveria 1865 kg ir yra visiškai standartinis. Laidos vedėjas Rolandas Mackevičius pasidomėjo, kodėl jis pasirinko būtent šį automobilį. Tomas nedaugžodžiavo: „BMW yra BMW.“

Trečią automobilį – „Mercedes-Benz C43 AMG“ – į testų trasą pristatė kitas laidos kūrėjas Jonas Stravinskas. Automobilis yra varomas visais keturiais ratais, variklis su dviem turbinomis generuoja 270 kW.

Ketvirtas automobilis – R. Mackevičaus projektas. Iš Amerikos grįžęs ir suremontuotas „991.2 Porsche 911 Carrera“. Esminis jo skirtumas nuo kitų automobilių – variklis stovi gale, o ne priekyje. Jis varomas galu, turi 272 kW. Pagal galios ir svorio santykį, jis turi tiek pat galios, kiek BMW.

Motorgalviai

Sustojus lenktynėms tiesiojoje, automobiliai išvystė apie 200 km/val. greitį. Pirmas atvažiavo Rolandas su „Porsche“, antra liko „Audi“, trečias finišą pasiekė BMW, o „Mercedes“ trasą įveikė ketvirtas. Laidos vedėjas negalėjo patikėti, jog nugalėjo.

Mamma Mia, kas čia darosi? Ar tik tai ne pergalę skinantis „Porsche“ automobilis? Aš galvojau, kad man po šitų lenktynių reiks turbint automobilis, daryti kažką, čipuoti – nieko. Aleliuja!“, – džiaugsmu netvėrė R. Mackevičius.

Jo pergalę aptarinėjo ir konkurentai. „Rolandas – žvėriuks“, – sakė „Audi“ savininkas. „Pas „Porsche“ dar 100 papildomų arklių paslėpta“, – juokavo J. Stravinskas.

Pasveikinti R. Mackevičių su pergale atėjo ir lenktynininkas Vytas Bilinskas: „Ar gali būti, kad ką tik tapai nemalonus žmogus keliems žmonėms? Kažkaip gali būti, kad aplenkei visus.“

Motorgalviai

Antras testas – vyručiai bandė pasivyti lėktuvą. „Audi“ ir „Mercedes“ vairuotojų kantrybė neatlaikė, todėl jie pajudėjo šiek tiek anksčiau. Laiku pajudėjo „Porsche“ ir BMW, kuris startuodamas palieka keleto metrų juodus padangų dryžius. Žinoma, šias lenktynes laimėjo lėktuvas. O vairuotojų rezultatai nėra tikslūs.

Vėliau „Audi“, BMW ir „Mercedes“ stojo į kiek keistesnę kovą – pas ką greičiau atsidaro ir užsidaro stogas. Čia ir vėl pergalę nuskynė „Porsche“. Paskutinis liko BMW, kurio stogas metalinis.

Trečias testas – išmetimo garso konkursas, kurio vertintojas buvo R. Mackevičius. Priėjęs prie kiekvieno iš automobilių jis pasiklausė, kaip skamba jų išmetimo garsas sukeliant apsukas. Nugalėtoju paskelbtas BMW, kuriam jis skyrė 10 balų, o savo „Porsche“ – vos 6.

„Mercedes“ garsas buvo švelniausias, tačiau J. Stravinskas paaiškino, jog automobilyje įmontuotas įrenginys, kuris neleidžia sukelti daugiau nei 3000 apsukų.

Motorgalviai

„Prie tokio garso gali ir vaiką migdyt, man atrodo“, – juokėsi R. Mackevičius.

Dar vėliau „Porsche“ trasoje pakeitė laidos vedėjo „Lamborghini Urus“, kuris turi 478 kW ir sveria 2272 kg. Jam lygių trasoje irgi nebuvo. Artimiausiai laikėsi „Audi“, kiek atitolę liko „Mercedes“ ir BMW, kurio galia prasiveržia kiek vėliau.

„BMW gale gerokai greičiau vejasi visus konkurentus, tiesiog dėl sukibimo klausimų“, – pastebėjo J. Stravinskas.