Šis kasmetinis festivalis trunka visą savaitgalį, skaičiuojama, kad per šį laiką į renginį suguža apie 200 tūkstančių žiūrovų.
„Keliaujame pro pagrindinius vartus, perėjome golfo laukus. Triukšmas, sraigtasparniai, lenktyniniai automobiliai ir gerai nusiteikę žmonės. Bus įspūdinga diena“, – pirmaisiais įspūdžiais pasidalino R. Mackevičius.
Įsivaizduokite vietą, kur šokyje pilname arklio galių susiduria praeitis ir ateitis, kur gimsta legendos ir net medžiai kvėpuoja varžybų dvasia. Tai greičio ir atsidavimo karalystė, o po visu tuo plaka motosporto istorijos širdis. Tai – „Goodwoodo greičio festivalis“.
1993 m. liepos 20 d. Prancūzijoje Geoffaas Brabhamas LeMano 24 lenktynių laiką demonstruoja legendiniame „Peugeot Talbot Sport“, o už Lamanšo sąsiaurio, Pietinėje Anglijoje kitokie lenktyniniai automobiliai jau laukė savo laiko.
Automobiliai, kurie naktį praleido 24 valandų lenktynėse, buvo patys moderniausi, o stovintys ant britiškos žemės – antikvariniai, tačiau buvo paleisti iš muziejų ir kolekcijų tam, kad lenktyniautų. Toks buvo pirmasis festivalis, vykęs dvare, kuris priklauso Lordui Marchui.
Parodoje R.Mackevičius su komanda pirmiausiai apsilankė parodoje, superautomobilių kampe, kuriame puikavosi greičiausi „Porsche“, „McLaren“, „Lamborghini“ ir kitų gamintojų šedevrai. Vienas įspūdingiausių – švedų „Koenigsegg Jesko“ modelis.
„Būtent šis automobilis visai neseniai pasiekė naują pasaulio rekordą – įsibėgėjo nuo 0 iki 400 km/h ir vėl sustojo iki 0 km/h per 27,83 sekundės“, – apie švedų superautomobilio pasiekimą pasakojo vienas iš komandos narių Jonas.
Jis pridūrė, kad toks bolidas kainuoja apie 3 milijonus eurų, tačiau jų pagaminama tiek mažai, kad sunkiau jį surasti, nei surinkti tokią sumą pinigų.
Netoliese stovintis „Rimac Nevera“ tiesiog atėmė R.Mackevičiui žadą.
„Kažkas neįtikėtino, aš nebuvau matęs gyvai, tik visokiose laidose. Galvodavau, kad tiesiog čia yra išgalvotas automobilis“, – įspūdžiais dalijosi žinomas vyras.
Ankstesnio šio automobilio versija turėjo tik vieną vietą – vairuotojui, dabar už jos įrengta ir vieta keleiviui. Iki 100 km/h greičio šis „naikintuvas“ įsibėgi vos per 1,8 sekundės.
O tarsi akvariume pastatytas prabangusis „Bentley“ pametėjo ir namų dizaino idėją.
„Jeigu gyvenime norėsiu turėti namus, tai turėtų būti gyvenamasis kambarys, virtuvėlė, svetainė, tada – toks milžiniškas akvariumas su žuvytėmis, pro kurį persišviečia garažas. Kosmosas“, – toliau paroda grožėjosi R. Mackevičius.
Kokie dar automobiliai nustebino lietuvius ir kokią garsią automobilių kultūros asmenybę jie sutiko, žiūrėkite pirmojoje „Motorgalvių“ serijoje portale „Delfi“.