Vienas „Hotroad“ klubo narių sutiko parodyti savo „Nissan 300 zx“ su kuriuo draugauja jau nuo 2010 metų. Ryškiai žalias kabrioletas pagamintas 1991 m. turi V6 variklį su dviem turbinomis ir 283 arklio galiomis.

„Tai pirmas mano galu varomas automobilis. Visada turėjau priekiu varančius ir vieno karto užteko – atvažiavo į mūsų klubą žmogus, kuris tokį buvo nusipirkęs, pravežė ir manyje viskas persivertė. Mes išvažiavome, dar tokia lietinga diena buvo ir kai aš pamačiau, kaip nuostabiai ji stovi ant kelio, aš buvau šoke“, – pažintį su „Nissan 300 zx“ modeliu pasakoja entuziastas.

Savo automobilį jis pirko iš perpardavinėtojo, kuris nusprendė pakelti sutartą kainą net 3000 litų, tačiau nusprendus jo atsisakyti ir išvažiavus iš kiemo, vyras sulaukė skambučio. Perpardavinėtojas kainą grąžino į pirminę ir pasiūlė sugrįžti. Teko pakloti 13 000 litų ir automobilis stovėjo jau dabartinio savininko kieme.

„Aš net kartais su vyrais pasikalbu, kad kai būna blogų dienų, kažkas atsitinka, tai ji yra pirmas vaistas“, – sako klubo narys ir priduria, kad tinkama muzika automobilį paverčia „laiko mašina“.

Pasak jo, nors automobilis ir senas, tačiau yra autopilotas, elektriniai langai, elektrinės antenos, pakabos minkštumas reguliuojamas mygtukais, taip pat ir ratais. Be to, visos funkcijos iki šiol reikia.

Kitas akį traukiantis modelis – Mindaugo „Subaru BRZ“ kurio kėbulą puošia japoniškų svarainių piešinys. Pasak jo, įsigyti tokį automobilį paskatino romantizuota Japonijos kultūra, bet teko įdėti nemažai pastangų.

„Ji yra atplaukusi iš Amerikos, po autoįvykio. Pirkau ją jau Lietuvoje, atsirado skelbimuose, buvo be priekio – nebuvo buferio, linkęs kapotas, nuėję sparnai, lempos ir radiatoriai“, – įsigijimo istoriją pasakoja Mindaugas.

Jo teigimu, sutvarkyti automobilį nėra labai sunku, tačiau reikalauja daug laiko. Dabar šis „Subaru“ sulaukia dėmesio iš moterų.

Motorgalviai 8 s.

„Dėmesio sulaukiu nemažai, ji nėra tokia pikta, kiek kitos klube esančios mašinos, tai labiau gal iš moterų, nes gėlytės – gražu. Kai važiuoji gatve, atsisuka, liuksus rodo ir panašiai“, – pasakoja „BRZ“ savininkas.

Kitas laidos vedėjo Rolando Mackevičiaus dėmesį patraukęs eksponatas – 400 arklio galių turintis oranžinis BMW E30, dar geriau žinomas „Chuligankės“ pravarde, kurią jos savininkas pačiupo iš draugo.

„Pirkau 2007 metais, visiškas standartas. Niekada nebuvau važiavęs su kabrioletu, pas draugelį pamačiau, sakau: „Duok man pravažiuot.“ Pravažiavau, sakau: „Parduok.“, – juokiasi vyras.

Ilgai šis automobilis standartiniu neliko. Pasak jo savininko, būtų lengviau pasakyti, kas šiame automobilyje nėra keista, nei išvardinti dalykus, kuriuos modifikavo.

Motorgalviai 8 s.

„Pirmiausia, tai išorė – bodykit’as, išplatinta. Variklis nuo „Kregždės“, biški užpūstas, biški turbinytė įdėta. Nėra didelis monstras“, – pasakoja chuligankės savininkas.

Paklaustas, kiek šis automobilis ir jo modifikacijos kainavo, atsakė neskaičiuojantis, nes pamačius sumą gali sustoti širdis. Norvegijoje jis sulaukė pasiūlymo parduoti jį už 30 000 eurų, tačiau jį sustabdė neeilinė priežastis.

„Automobiliui dar nebuvo 30 metų, nuo tiek metų pas juos yra daugiau lengvatų priregistravimui. Dabar kai grįžau, tai nenoriu parduoti“, – pripažino vyras.