Laidos komanda susirinko „Štutgarto klinikoje“ pas „Porsche“ automobilių žinovą Vytą Bilinską. Ten ant keltuvo procedūrų jau laukė naujasis R. Mackevičiaus kabrioletas.

„Esmė tokia – kiekvienas tikras, rimtas bičas turi mokėti savo automobiliui pakeisti tepalus, padangas. Gyvenime esu keitęs ratlankį ir papildęs langų skysčio, bet šiandien aš tapsiu tikru vyru“, – ryžtingai nusiteikęs kalbėjo R. Mackevičius.

Ilgai nelaukęs V. Bilinskas pristato darbų programą: „Tu pakeisi tepalą, oro filtrą, tikiuosi, kad dar stabdžius pakeisim.“

Pirmiausia vyrai ėmėsi ratų atsukimo darbų, po pirmų dviejų atsuktų varžų žinomas vyras neslėpė susižavėjimo: „Dabar kaip „Formulėj vienas“ vau.“

Nuėmęs porą ratų jis ėmė vertinti stabdžių kaladėlių buklę, išsitraukęs naujas detales palygino, jog senųjų yra likę vos pusė, tai atsišviežinti nepakenks.

„Kadangi planas yra važiuoti išbandyti automobilį į lenktynių trasą, nes jis tam ir skirtas, tai geriau, kad stabdžiai būtų nauji. Kuo kaladėlių mažiau – tuo greičiau jos susidėvi“, – jį pamoko V. Bilinskas.

„Jaučiuosi vyras“, – pareiškė R. Mackevičius. Progos pajuokauti nepraleido jo kolega Jonas Stravinskas: „Stovėt prie mašinos ir žiūrėt? Dar niekas nepadaryta net.“

Norint pakeisti stabdžių kaladėles, reikia nuimti stabdžių suportus. Ši misija patikėta R. Mackevičiui. Iš pradžių negalėjo rasti tinkamos vietos varžtui atsukti ir „pataikyti į skylę“, bet vėliau jam pavyko, o tai vėl sukėlė pasitenkinimo bangą.

Motorgalviai

„Gal galim visą mašiną išardyti?“, – su šypsena veide klausė R. Mackevičius.

Netrukus iš V. Bilinsko jis gavo kitą užduotį: „Yra metalinis šepetys, kuriuo reikia apvalyti kreipiančiąsias, tik atsargiai, čia yra guminės apsaugos ant stumokliukų, jų reikėtų nepažeisti.“

Trumpai pasidarbavus su šepečiu, atėjo laikas dėti naujas kaladėles. Iš pradžių R. Mackevičius suabejojo, ar jos bus tinkamos, tačiau meistrui paaiškinus jų veikimo principą ir padėjus tinkamai įstatyti jas į vietą, viskas pasirodė ne tik tinkama, bet ir paprasta.

„Ir aš taip galiu, Jonai, žiūrėk ir mokykis“, – į kolegą kreipėsi R. Mackevičius.

„Man patinka, kad mes tik 10 minučių čia žaidžiam, o tavo veidas jau paišinas“, – skolingas neliko J. Stravinskas.

„Dabar duosiu tau dar vieną išbandymą, reikia gi kažko nepatogaus. Tau reikės sumontuoti nusidėvėjimo daviklį. Jis dedasi čia, o kai stabdžių kaladėlės nusidėvi iki tam tikro lygio, tau užsidega lemputė“, – užduotį paskelbė meistras.

Motorgalviai

R. Mackevičiui vėl ne iš karto pavyko surasti tinkamą vietą smulkiai detalei. Jis paprašė pašviesti, taip bent žinos, į kurią vietą žiūrėti. Radus reikiamą vietą ir išsiaiškinus sumontavimo procesą, vis tiek kurį laiką sekėsi sunkiai. Daviklis nesilaikė vietoje, žinomas vyras ėmė klausti, ar jis tikrai reikalingas ir galų gale darbus patikėjo kolegoms.

Po visų stabdžių keitimo darbų ant žemės liko šiek tiek dulkių ir šiukšlių, kurias reikėjo sušluoti ir susemti. Šis darbas be kalbų buvo patikėtas R. Mackevičiui.

„Gerai, dabar suprantu, už ką servise moku“, – juokėsi žinomas vyras.

Vėliau vyrai ėmėsi lengvesnių darbų – tepalų keitimo. V. Bilinskas metė iššūkį R. Mackevičiui – atsukti karterį ir išleisti seną alyvą nesusitepus pirštinių. Deja, žinomam vyrui jo įgyvendinti nepavyko. Pirštams teko pasimaudyti tepaluose, nes į talpos vidų įkrito kamštis.

„Rolai, gali būti, kad švarių pirštinių konkurso nelaimėjai“, – šaipėsi V. Bilinskas.