Kaip teigiama ministerijos pranešime, numatoma, kad alkoblokas galėtų tapti neblaivių vairuotojų reabilitacijos programos dalimi ir būtų savanoriškai pasirenkama auklėjamoji priemonė.

Svarstoma galimybė šią priemonę pasirinkusiems vairuotojams perpus sumažinti teisės vairuoti atėmimo terminą. Taip pat numatoma, kad alkoblokai turėtų būti privalomi didelės rizikos arba didesnės svarbos transporto priemonėse, pavyzdžiui, mokykliniuose autobusuose, viešajame, komerciniame, komunaliniame transporte ir kitur.

Rengiantis autoblokų įteisinimui, remiamasi sėkminga Skandinavijos, Nyderlandų, Belgijos ir kitų šalių patirtimi. Artimiausiu metu ketinama sudaryti tarpžinybinę darbo grupę, kuri koordinuos ir spręs alkoblokų sistemos įteisinimo klausimus.

Eismo saugumo taryba taip pat aptarė galimus Kelių eismo taisyklių (KET) nuostatų, reglamentuojančių žieminių padangų naudojimą, pakeitimus. Numatoma lanksčiau reguliuoti tokių padangų naudojimą, atsižvelgiant į klimato šilimą ir būtinybę užtikrinti eismo saugą, svarstomos nuostatos dėl motociklų padangų bei automobilių dygliuotų padangų naudojimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)