Ignotas Bakanauskas, įmonės „Padangos123“ direktorius, dalijosi įžvalgomis, kad net ir kainoms pakilus klientų pasirinkimai per daug nesikeitė, mat kilo ne tik žinomų gamintojų prekių kainos, tačiau ir pigesnių, kurios dažniausiai į sandėlius atkeliauja iš Kinijos.
Tiesa, verslininkas atkreipia dėmesį, kad tam didelės įtakos turėjo tai, jog kiniškos padangos Lietuvą dažniausiai pasiekia pavasario pabaigoje arba vasarą, o tuomet konteinerio kaina buvo 3 kartus didesnė nei dabar.
„Gavosi taip, kad pigiausios padangos nebėra tokios pigios, nes būtent šio segmento padangų kainos kilo daugiau nei aukštesnio lygio. Manau, kad būtent dėl to lietuvių pirkimo įpročiai pernelyg nepasikeitė, nors žmonių, kurie ieško padangų, šiemet yra mažiau. Iš viso Baltijos šalyse fiksuojamas apie 30 proc. pirkėjų srauto sumažėjimas, o tokią tendenciją siejame su mažesniu šiemet parduotų naujų automobilių skaičiumi“, – komentavo I. Bakanauskas.