„Iš tiesų yra įdomi praktika, kai asmeniui vietoj teisės vairuoti atėmimo, yra suteikiama teisė vairuoti transporto priemonę tik su alkoholio užraktu. Tai yra jis nėra eliminuojamas iš eismo kaip vairuotojas ir jam yra suteikiama galimybė pasitaisyti. Buvau labai nustebęs, kai kolegos, Suomijos saugaus eismo ekspertai pateikė tokius pavyzdžius, kad iš tiesų nėra toks didelis recidyvų skaičius, nes jeigu taip staiga bet kokio Lietuvos vairuotojo paklaustum, tai sakytų, kad reikia asmenį bausti, kad jis pajustų griežtas sankcijas. Tai tą pateikiau kaip gerą pavyzdį kovojant ne su pažeidėjais, bet su reiškiniu. Manau, kad tos priemonės, kurios bus numatomos, kad vis dėlto kovotų ne su asmeniu, o smerktų būtent reiškinį“, - kalbėjo G.Aliksandravičius.
Pasak kelių policijos tarnybos viršininko, pastarąjį dešimtmetį eismo saugumo situacija Lietuvos keliuose smarkiai pagerėjo. Vis dėlto, žuvusiųjų skaičius nemažėja, nors išlieka stabilus. Taigi, anot G. Aliksandravičiaus, reikia ieškoti naujų priemonių, skatinančių vairuotojus ir pėsčiuosius gatvėse neprarasti budrumo.