Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas „Vakarų ekspresui“ sakė, kad dar praėjusį penktadienį apžiūrint įžengtą apvažiavimą Vilniaus pl. buvo pastebėta, kad jis įrengtas per stačiai.
„Specialistai paskaičiavo, kad vilkikas su puspriekabe apvažiavimą galėtų įveikti ne didesniu nei 20 kilometrų per valandą greičiu. Tai labai padidintų spūsčių susidarymą, kurios ir taip čia bus. Reikia padaryti kaip galima geriau“, - sakė A. Kamarauskas.
Anot jo, viaduko per geležinkelį rekonstrukciją vykdančios Latvijos įmonės „LNK Industries“ buvo parašyta praplatinti posūkius juos papildomai asfaltuojant. Taip pat turėtų būti nuimti atitvarai.
Tokių veiksmų imtasi pačių vairuotojų patogumui, kadangi per siauras įsukimas būtų dar labiau komplikavęs eismą
Šeštadienį to padaryti nepavyko dėl blogo oro, todėl tikimasi, kad darbai bus baigti šiandien, o eismas naująją estakada, kurią įrengė kitas rangovas „Kauno tiltai“, bus atidarytas artimiausiomis dienomis, galbūt jau ir antradienį.
Vienos pusės viaduko per geležinkelį rekonstrukcija truks mažiausiai keturis mėnesius, jei bus palankios oro sąlygos. Kol vyks šie darbai, eismas Vilniaus plentu Klaipėdos kryptimi per geležinkelio viaduką bus nukreiptas vieną eismo juosta, iš miesto - dviem.