Pasitvirtinus informacijai, kad buvo vairuojama apsvaigus, platforma taikytų 2000 eurų baudą. Jeigu šis faktas paaiškėja po eismo įvykio – negaliotų ir įprastai paslaugos vartotojams priklausant draudimas. Dažniausiai tai reiškia ir atsakomybę už visą eismo dalyvių patirtą žalą.
Nors platformos taisyklės už šiurkščius jų pažeidimus bei netinkamą elgesį numato pinigines baudas ir atsakomybę už KET bei viešosios tvarkos pažeidimus, paslaugos kūrėjai sako, kad lūkesčiai vairuotojų elgesiui atitinka įprastą savo automobilį vairuojančio žmogaus atsakomybę.
„Vairavimas apsvaigus – Lietuvos miestų gatvėse pasitaikantis reiškinys, bet statistiškai su tuo susiduriama labai retai. Dalijimuisi skirti automobiliai naudojami kur kas intensyviau, todėl vairuotojai privalo suvokti savo atsakomybę visa apimtimi. Tą padaro kiekvienas, registruodamasis mūsų platformoje”, – sako Svajūnas Aliukonis, „Bolt Drive” operacijų vadovas Lietuvoje.
Pasak jo, iš platformos patirties kitose šalyse pastebima, kad egzistuoja tam tikras vairuotojų segmentas, kurie į atsakomybę už dalijimuisi skirtą infrastruktūrą žiūri pro pirštus. Tiesa ta, kad naujas „Audi” ar „Peugeot” automobilis kainuoja tiek pat, nesvarbu, kiek trunka kelionė juo ir kiek vairuotojų juo naudojasi – dalijasi automobiliu, o ne atsakomybe.
Artimiausiu metu ketinama imtis ir prevencinių priemonių bendradarbiaujant su Lietuvos policija.
Automobilių dalijimosi paslauga „Bolt Drive” Vilniuje startavo vasario 27 dieną su 500 naujų automobilių, o šiemet Lietuvoje planuojama iš viso pasiūlyti iki 1500 automobilių. Anksčiau paslauga veikė Estijoje, Latvijoje ir Prancūzijoje.