„Ilgametė tarptautinė praktika rodo, kad tokio dydžio šalyje kaip Lietuva gali sėkmingai veikti apie 40 aukšto lygio nepriklausomų automobilių servisų. Į šį lygį ir orientuojamės, tačiau daug ką, be abejo, lems rinkos raida, pavyzdžiui, kaip sparčiai Lietuvoje atsinaujins automobilių parkas“, – sakė „Bosch Automotive“ padalinio Lietuvoje vadovas Tomas Bučinskas.

Šiuo metu Lietuvoje „Bosch Car Service“ sistemai priklauso 23 automobilių servisai, 2011 metų pradžioje jų buvo 14. Pasauliniu mastu „Bosch Car Service“ tinklas vienija daugiau kaip 14 tūkstančių servisų daugiau kaip 130-yje valstybių.

Pasak T. Bučinsko, Lietuvoje neišvengiamai artėja laikas, kai aukšto lygio servisai taps būtinybe daugumai automobilių savininkų, nes elektroninės sistemos praktiškai jau dabar valdo visas automobilio funkcijas.

„Kokių penkiolikos metų automobilį šiandien tikriausiai dar įmanoma bent iš dalies aptarnauti eiliniame garaže, tačiau jei automobilis naujas arba pagamintas prieš kelerius metus, be šiuolaikinių diagnostikos sistemų tampa keblu pakeisti stabdžių trinkeles ar netgi pamatuoti alyvos lygį. Atitinkamai auga ir meistrų kvalifikacijos reikalavimai“, – sakė T. Bučinskas.

Kompanijos teigimu, servisų veiklos efektyvumas visame pasaulyje akivaizdžiai išaugo: tarptautinis „Bosch“ tyrimas rodo, kad 1991 metais automobilis servise išbūdavo vidutiniškai 48 valandas, o 2010 metais – vos 4 valandas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją