„Įvertinę praėjusių visų metų ir pastarųjų mėnesių techninės pagalbos statistiką matome, kad daugiausiai problemų kelyje vairuotojams kyla penktadieniais. Tai galima sieti su savaitgalio kelionėmis, į kurias išvyksta ir tie vairuotojai, kurie kasdien automobiliu nesinaudoja, be to, šios kelionės būna tolimesnės ir ilgesnės nei kasdieniai važiavimai, pavyzdžiui, į darbą. Matydami ilgesnio laikotarpio tendencijas ir artėjant vasarai – išvykų metui – ruošiamės galimam didesniam pagalbos kelyje poreikiui“, – sako „Lietuvos draudimo“ Žalų valdymo skyriaus vadovė Viktorija Katilienė.

Bendrovės duomenimis, dažniausiai privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą turintys klientai į techninės pagalbos specialistus kreipiasi po įvykusių avarijų: pernai kasdien būdavo transportuojami bent 7 į eismo įvykį patekę automobiliai. Kita populiari paslauga – rato keitimas: dėl to į techninės pagalbos specialistus kasdien kreipiasi vidutiniškai bent 3 vairuotojai.

Pasak V. Katilienės, pagalbos kartais prireikia ir išsiblaškiusiems ar neatsargiems vairuotojams, pavyzdžiui, kas savaitę daugiau nei 3 vairuotojai nepastebi, jog kelionės metu ištuštėja degalų bakas.

„Universalus ir visiems aktualus patarimas – ilgesnes keliones planuoti verta atidžiau ir kruopščiau. Patikrinti tepalų lygį, padangų būklę, prieš kelionę pasirūpinti pilnu kuro baku – šiems ir kitiems veiksmams skirtas laikas gali užtikrinti sklandesnę kelionę iki norimo tikslo. Vis tik, visko gyvenime numatyti neįmanoma, todėl iškilus net ir nedideliems sunkumams kelyje rekomenduojama kreiptis į techninę pagalbą – kasdien pasitaiko bent po kelis atvejus, kuomet problemas pavyksta išspręsti tiesiog vairuotojus pakonsultavus telefonu“, – sako V. Katilienė.

Ji priduria, kad techninės pagalbos specialistus kviečiantys vairuotojai taupo ne tik laiką, bet ir pinigus, kadangi „Lietuvos draudimo“ privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu apsidraudusiems klientams techninė pagalba kelyje teikiama nemokamai. Įprastai techninės pagalbos automobilio iškvietimas ir smulkus remontas kainuoja 25-30 eurų.

Įmonė skaičiuoja, kad vien pernai jų techninės pagalbos specialistai, skubantys į pagalbą klientams (tiek turintiems privalomąjį civilinės atsakomybės, tiek kasko draudimą), iš viso nuvažiavo daugiau kaip 500 tūkst. kilometrų. Tokį atstumą įveiktumėte jei aplink Žemę apvažiuotumėte daugiau kaip 11 kartų. Vidutiniškai vieno iškvietimo metu pagalbos darbuotojai nuvyksta apie 70 kilometrų atstumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją