„Lietuvoje yra pervažų, kurios buvo pastatytos prieš 20 ar daugiau metų. Siekdami gerinti tiek geležinkelių transporto, tiek automobilių ir pėsčiųjų eismo saugą ieškome inovatyvių sprendimų, kuriuos būtų galima pritaikyti esamai infrastruktūrai ir taip atliepti tiek aukščiausius saugumo reikalavimus, tiek ir pagerinti infrastruktūros efektyvumą bei sudaryti galimybes transporto srautų optimizavimui“, - sako Vytautas Bitinas, LTG technologijų direktorius.

Du mėnesius truksiančio pilotinio projekto metu bus identifikuojami nustatytų parametrų zonų pažeidimo atvejai: kliūtys pervažos teritorijoje, pravažiuojančių traukinių gabaritai bei pašalinių asmenų priartėjimas prie šalia pervažos sumontuotų statinių ir įrenginių.

Pilotiniam projektui pasibaigus, jo rezultatai ir gauta patirtis gali būti panaudojami sprendžiant eismo saugos bei turto, teritorijos, patalpų apsaugos užtikrinimo priemonių diegimą kituose LTG grupės svarbiuose ir strateginiuose objektuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją