D.Lelešius stebėjosi, kodėl prie svarbesnių, didesnių sankryžų kryptys į Vilnių, Kauną ar Klaipėdą nurodytos itin retai.
„Kaip iš Kėdainių nukakti iki greitkelio arba „Via Balticos“ magistralės? Turiu pasikliauti vien savo intuicija ar spėlionėmis, nes judrioje sankryžoje negali paklausti kelio“, - sakė pašnekovas.
Jo tvirtinimu, nuorodų į pagrindinius šalies miestus turėtų būti kur kas daugiau nei dabar. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Kelių priežiūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Raimundas Indrulėnas LŽ patikino, kad prie kiekvieno miesto, kiekviename kelyje ar kiekvienoje sankryžoje nurodyti visų miestų neįmanoma.
„Susidarytų ženklų miškas, o vairuotojai nebespėtų visų užrašų perskaityti. Dėl to net gali nukentėti eismo saugumas. Be to, kelio ženklai yra gana dideli ir brangūs“, - tikino R. Indrulėnas ir pridūrė, kad krypties rodyklės Lietuvoje įrengiamos pagal maršrutinio orientavimo taisykles.