Pirmosios spūstis pagrindinėse miesto magistralėse, tokiose kaip Geležinio Vilko gatvė, pradėjo formuotis dar gerokai prieš 7 valandą ryto. Artėjant 8 ryto, sustingo dauguma gatvių, kuriomis į Vilnių atvažiuoja priemiesčių gyventojai. Pavyzdžiui, apie tai, kad eismas visiškai nejuda važiuojant Eišiškių plentu į Vilniaus pusę, praneša internautai. Taip pat jie informuoja, kad greta Vilniaus esančioje Galgių gyvenvietėje įvyko avarija, todėl eismo sąlygos – sudėtingos.
Ne lengvesnė situacija ir pačiame Vilniuje: sustingo Oslo gatvė, Gariūnų turgavietės prieigos, kone nejuda eismas Ukmergės, Geležinio Vilko, Ozo gatvėmis. Eismą sunkina ir avarijos: nedideli eismo įvykiai nutiko Ukmergės gatvėje netoli Senukų prekybos centro, apie eismo įvykius pranešama ir Švitrigailos, Architektų, Stanevičiaus gatvėse.
Miesto gatvių informacinėje stebėjimo sistemoje pranešama, kad prieš 8 valandą ryto Vilniuje jau buvo susiformavusios 16 spūsčių. Grūstys užfiksuotos ir dar vėliau, apie 10 valandą ryto. Tiesa, užsikimšusios jau tik pagrindinės gatvės, tokios kaip Ozo, Kareivių, Ukmergės. Vairuotojams rekomenduojama šias intensyvaus eismo gatves apvažiuoti mažesnėmis, ramesnio eismo.
Barsto nuo vidurnakčio
Reikėtų nusiteikti ir tam, kad visą dieną esant tokioms oro sąlygoms eismas judės lėčiau nei įprasta. Sostinės gatves prižiūrinti UAB „Grinda“ gatvių barstymo darbus pradėjo jau po vidurnakčio.
Kaip skelbiama, Vilniuje budi 25 sniego valytuvai, du iš jų – nauji druskos tirpalo purkštuvai, skirti greito eismo gatvėms, tokioms kaip Vilniaus Vakarinis aplinkkelis, Geležinio Vilko gatvė ir pan.
Bendrovė paskelbė, kad prioritetas teikiamas gatvėms, kuriomis važiuoja viešasis transportas, todėl vairuotojai, pasirinkdami greitį, turėtų atsižvelgti į realias eismo sąlygas.
3 taisyklės, kaip elgtis vairuotojams
Saugaus eismo ekspertai perspėja, kad pirmoji taisyklė, kurios privalo laikytis vairuotojai pasikeitus eismo sąlygoms ir važiuojant slidžiais keliais, tai laikytis saugaus atstumo. Jei neaišku, koks jis turi būti – žvilgtelėkite į spidometrą ir jo rodmenis padalykite pusiau: tiek metrų turi būti tarp jūsų ir kito automobilio.
Antroji taisyklė – pasirinkti saugų, o ne leistiną važiavimo greitį. Vairuotojai turėtų įvertinti savo automobilio galimybes, padangų būklę, protektoriaus gylį. Tie, kurie šiemet automobilį apavė žieminėmis, tačiau senstelėjusiomis, padangomis, kurių protektoriaus gylis tesiekia minimalų reikalaujamą įstatymais, turėtų važiuoti ypač atsargiai.
Trečioji taisyklė nurodo, kad reikėtų vengti staigių judesių kelyje: jokių staigių pasukimų vairu, staigių stabdymų ar greitėjimų, mat tokiu atveju automobilis gali pradėti slysti ir suvaldyti jį bus ypač sunku. Formuojasi spūstys