Minėtu laikotarpiu magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius kryptimis vykstančių transporto priemonių eismas bus nukreipiamas 2 km apylanka t. y. lygiagrečiai magistraliniam keliui A1 esančiu valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 4728 Vievis–Žebertonys–Elektrėnai per Žebertonis (žr. pridėtą schemą).

Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojai ir kt. eismo dalyviai, kurie iki šiol naudojosi Paparčių viaduku, demontavus esamą ir vykdant naujojo viaduko statybos darbus, bus nukreipiami apylankomis. Eismo dalyviams būtina vadovautis vietoje įrengtais kelio ženklais bei apie eismo ribojimus ir maršrutų pasikeitimus viešoje erdvėje bei spaudoje teikiama informacija. Naujausią informaciją apie eismo pokyčius galima rasti interneto svetainėje – eismoinfo.lt – apie planuojamus eismo pakeitimus taip pat bus informuojama vietinėje spaudoje, savivaldybės interneto svetainėje.

Vadinamojo Paparčių viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas yra pirmoje eilės vietoje.

Įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, eismo sąlygos pagerės tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui. Eismo dalyviams bus užtikrintas saugus ir patogus susisiekimas, atitinkantis tarptautinius standartus. Esama infrastruktūra taps kokybiškesnė, sumažės eismo įvykių tikimybė, kelionės laikas bei neigiamas poveikis aplinkai, pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygos.

Kaip jau skelbta anksčiau, įgyvendinant rangos sutartį, ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 kilometru bus vykdomi esančio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos) rekonstravimo darbai: planuojama rekonstruoti virš magistralinio kelio A1 esantį Paparčių viaduką ir į jį vedančius jungiamuosius kelius, įrengti reikiamą infrastruktūrą pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaras, apšvietimą. Taip pat į žiedines bus rekonstruotos esamos sankryžos, įrengtas apšvietimas.

Rekonstravimo darbai bus atlikti per 14 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį laikotarpį nėra įskaičiuota 3 mėnesių technologinė pertrauka, kuri prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kovo 15 d. Tačiau įvertinus numatytų atlikti darbų technologijas, bus vykdomi darbai, kuriems technologinė pertrauka poveikio neturės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)