Situacija privertė susimąstyti

Vilnietis Marius pasidalijo įdomia istorija, kaip praėjusį penktadienį nusprendęs į renginį vykti pasinaudodamas „Bolt“ paslaugomis, tikrąja prasme buvo paliktas stovėti ant ledo.

Vyras pasakojo, kad nusprendus važiuoti su „Bolt“ pasinaudodamas programėle iškvietė vairuotoją, kurio teko palaukti pakankamai ilgai, o jam atvyks į vietą vilniečiui net neteko įsėsti į automobilį, mat tai, kad vairuotojas jo neveš, vyras išgirdo pro atidarytą automobilio langą.

„Vairuotojo laukiau pakankamai ilgai. Lauke stovėjau laikydamas dėžę alkoholio, kurį turėjau pristatyti į renginį. Pamatęs man reikiamą automobilį pamojau, vairuotojas sustojo šalia, atidarė automobilio langą ir pasakė, kad jis yra musulmonas ir alkoholio neveš. Iškart po šių žodžių vairuotojas uždarė langą ir nuvažiavo be jokių kitų komentarų ir diskusijų“, – neįprastą situaciją nupasakojo vilnietis.

Marius teigė, kad tokia situacija sukėlė nemažai pamąstymų, ar yra reglamentuota tvarka, kur būtų numatyti atvejai, kada vairuotojas gali atsisakyti suteikti pavėžėjimo paslaugą. Vis dėlto, vyras įsitikinęs, kad šiuo atveju tokios priežasties nebuvo, o tokio sprendimo priežastis – vairuotojo įsitikinimai.

Atsisakyti gali ir vairuotojas, ir keleivis

Andrius Pacevičius, „Bolt“ vadovas Lietuvoje, apgailestavo dėl nemalonios kliento patirties, tačiau patikino, kad tiek vairuotojai, tiek keleiviai turi teisę atsisakyti užsakytos kelionės.

„Jeigu užsakymas buvo atšauktas vairuotojo, keleivis vis tiek gali pranešti apie vairuotojo elgesį ir kitas neįvykusios kelionės aplinkybes. Tokiu atveju aiškinamės, ar vairuotojas kelionę atšaukė nepagrįstai, ir dažniausiai kompensuojame klientui atšaukimo mokestį.

Vis dėlto, dažniausiai vairuotojai atšaukia kelionę dėl pateisinamos priežasties: kai keleivių yra daugiau nei sėdimų vietų automobilyje; keleivis nepasirinko vaikiškos kėdutės kategorijos programėlėje, bet nori vežti mažametį; keleiviai nori vežti draudžiamus ar netinkamų gabaritų daiktus, taip pat tais atvejais, kai keleiviai neadekvačiai elgiasi ir panašiai“, – komentavo A. Pacevičius.

Paklausus, ar keleiviai gali rasti informaciją, kokiais atvejais vairuotojas juos gali atsisakyti vežti, „Bolt“ vadovas Lietuvoje teigė, kad įmonė tokio sąrašo nėra sudariusi, o vairuotojai dirba vadovaudamiesi Kelių eismo taisyklėmis ir kitais reikalavimais taikomais pavežėjų veiklai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)