„Nedidelius įtrūkius galima lengvai suremontuoti paties stiklo nekeičiant, o tuo laiku nepasirūpinus, stiklas vis labiau skyla, kol ne tik ima blogėti matomumas vairuojant, bet ir padidėja rizika patyrus avariją susižaloti ir vairuotojui, ir keleiviams. Be to, jei ilgai lauksite, stiklą neišvengiamai teks keisti, o tai, žinoma, kainuos kur kas brangiau nei vien jo remontas“, – patirtimi dalijasi draudimo bendrovės „Compensa“ žalų skyriaus vadovas Tomaš Stankevič.
Net 90 proc. „Compensa“ klientų kreipiasi dėl 800–1000 litų žalos priekinio lango pažeidimų. Įdomu, kad dažniau problemų turi miesto, o ne kaimo vietovių gyventojai. Pasirodo, langas gali trūkti ne tik tiems, kurie dažniau važinėja neasfaltuota kelio danga ir į priekinį automobilio langą atsitrenkęs žvyro gabalėlis gali jį įskelti, bet ir keliaujant smėliu pabarstytais slidžiais miesto keliais arba šilumai pakeitus šaltį – atlydžio laikotarpiu, krintant sniegui nuo pastato stogo. Taip pat miestų vairuotojų transporto priemonių stiklams pavojingos atkarpos, kuriose vyksta kelio darbai.
Automobilių langų specialistai tikina, kad įdaužos remontas (nekeičiant stiklo) užtrunka vos 30 minučių. Pasak jų, priekinis langas sudaro iki 30 proc. automobilio konstrukcijos stiprumo. Todėl reikėtų nepamiršti, kad patyrus avariją ir išsiskleidus saugos oro pagalvei, būtent jis turi sudaryti tvirtą atramą, tad į trūkius langas nereikėtų numoti ranka.