Vilniaus savivaldybės vicemeras Vytautas Mitalas teigė, jog jau matoma, kad tose vietose, kur buvo grąžintos papildomos lentelės su žaliomis rodyklėmis, eismo laidumas pagerėjo, tačiau jis įvardijo ir kitą efektą.
V. Mitalas aiškino, kad rodyklių panaikinimas įnešė teigiamų pokyčių tose vietose, kur yra žalieji koridoriai, mat ten automobiliai, įsukantys iš šalutinių kelių, trikdydavo pagrindiniu keliu važiuojančio transporto srauto judėjimą. Anot vicemero, panaikinus papildomas lenteles su žaliomis rodyklėmis, ši problema išsisprendė.
„Dėl šios priežasties tokiose gatvėse, kaip Švitrigailos, žaliųjų rodyklių sumažinimas turėjo teigiamą efektą, nes tada piko metu eismas tapo sklandesnis – transporto judėjimo netrikdo įsukantys iš šalutinių kelių“, – sakė V. Mitalas.
Vilniaus vicemeras atkreipė dėmesį, kad pakeitimų vairuotojai dar gali tikėtis, mat dažniausiai per pirmuosius du metų mėnesius eismas nebūna toks intensyvus, kaip pavasarį. Dėl šios priežasties situacija sostinės gatvėse bus vertinama pakartotinai, o jei paaiškės, kad kyla naujų problemų, V. Mitalas užtikrino, kad savivaldybė imsis papildomų veiksmų.
„Bus vykdomas šviesoforų ciklų patikrinimas, kai kur bus plečiamos autobusų juostos, todėl eismo reguliavimas dar gali keistis. Sieksime, kad priimti sprendimai turėtų teigiamos įtakos ne tik sankryžų pralaidumui, bet ir saugumui“, – aiškino sostinės savivaldybės atstovas.
V. Mitalas pripažino, kad tose sankryžose, kur eismo pralaidumas buvo sumažėjęs, žalių rodyklių grąžinimas padėjo situaciją grąžinti į buvusias vėžes, todėl neatmetama galimybė, kad jų gali atsirasti ir daugiau.
„Šiuo metu Vilniuje yra 12 sankryžų, kuriose yra grąžintos papildomos lentelės su žaliomis rodyklėmis, tačiau jei mes pamatysime žalių rodyklių poreikį kitose sankryžose, kur jų dabar nėra, persiskirsčius ir suintensyvėjus eismo srautams dar šį pavasarį, jos gali atsirasti“, – sakė V. Mitalas.