Remiantis JUDU eismo situacijos mieste informacija, apie 17 val. Vilniuje užfiksuoti 4 eismo įvykiai ir 12 transporto spūsčių. Avarijos įvyko Saltoniškių – T. Narbuto g. sankryžoje prie „Panoramos“ prekybos centro, ant Žirmūnų tilto ties Olimpiečių g, taip pat po vieną Ukmergės g. ir Pilaitės pr.
Vairuotojai socialiniuose tinkluose dalijasi, kad dar vienas eismo įvykis nutiko Kareivių g. link Antakalnio.
Pavakarę apie 17 val. buvo užkimštos Antakalnio, Geležinio Vilko, Dariaus ir Girėno, Kareivių, Lukiškių, Ozo, Olandų ir Žirnių gatvės, taip pat Konstitucijos prospektas.
Remiantis pateiktais duomenimis, per paskutines 15 dienų, vakarinio piko metu buvo užfiksuota 155 transporto spūstys, kurių vidutinis trukmės laikas buvo 125 minutės, tai yra, kiek daugiau nei pora valandų.
Daugiausia spūsčių vakarinio piko metu kol kas skaičiuojama Olandų gatvėje link Olandų žiedo, Geležinio vilko gatvėje link Geležinio Vilko–Žalgirio gatvių sankryžos bei Konstitucijos prospekte link žiedo su T. Narbuto gatve.
Kaip jau anksčiau Delfi sakė JUDU Eismo valdymo centro vadovas Aleksej Apanovič, prieššventiniu laikotarpiu eismo srautai auga ne tik rytais ar vakarais, bet ir dieną bei savaitgaliais. Fiksuojama, kad bendras eismo intensyvumas didėja iki 20 procentų. Papildomai spūstis lemia dažnesni eismo įvykiai, kurių tokiomis dienomis natūraliai padaugėja.
Pasak jo, papildomos spūstys formuojasi, kai vairuotojai blokuoja sankryžas, blaškosi tarp eismo juostų ar užsiima pašaliniais veiksmais, pavyzdžiui, naudojasi mobiliuoju telefonu. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui ir visiems vairuotojams laiku pajudėjus, sankryžų pralaidumas galėtų padidėti iki 35 proc.
Taip pat, koncentracijos trūkumas dažnai lemia ir eismo įvykius, o tai sklandų judėjimą miesto gatvėse trikdo dar labiau. Be to, įvykus eismo įvykiui, jei jo aplinkybės pakankamai aiškios, vairuotojams reikėtų patraukti transporto priemones į šalikelę ar stovėjimo aikštelę ir ten baigti pildyti deklaraciją.