Tausoja aplinką, nedidelės sąnaudos, nesukelia problemų važiuoti ilgus atstumus. Taip populiariausiai apibūdinami hibridiniai automobiliai. Kyla klausimas: kaip tai įmanoma, jei nuolat reikia krauti elektros bateriją, o dideli automobiliai savaime neturėtų būti labai taupūs?
LRT televizijos laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ nusprendė įsitikinti patys – su lenktynininku Benediktu Vanagu sėdo į naują hibridinį japonų gamybos automobilį. Jį užvedus, tampa aišku, kad vien pagal garsą galima atskirti hibridinį automobilį nuo paprasto.
Važiuodamas greitkeliu, lenktynininkas įvardija ir dar dvi esmines hibridinio automobilio savybes: ekonomiškumas ir ekologiškumas.
„Hibridiniuose automobiliuose yra du varikliai – elektrinis ir vidaus degimo. Hibridiniai automobiliai yra ekonomiški. Kuo mažiau sudeginame degalų, tuo mūsų automobilis yra ekologiškesnis ir draugiškesnis aplinkai, mūsų planetai“, – teigia B. Vanagas.
LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ kūrybinė grupė norėjo įsitikinti, ar tikrai visureigis ekonomiškas, tad iš greitkelio suko į miestą, kur kiekvienas vairuotojas praleidžia daugiausia laiko.
Plačiau žiūrėkite LRT televizijos laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.