Kaip portalui pasakojo Urtė, jokia paslaptis, kad Kaune vis maloniau gyventi – miestas gražėja ne dienomis, bet valandomis: gatvių tvarkymo darbai, nauji projektai ir lygūs keliai.
Pusmetrio gylio duobės
„Tik ties čia reikėtų ir stabtelėti. Jau kone du mėnesius važiuojantys Panerių gatvės atkarpa nuo Linkuvos iki Varnių gatvės sankryžos džiaugiasi lygiu, naujai nutiestu keliu. Nutiestas jis seniausiai, o Panerių ir A. Stulginskio gatvių sankirta, trumpai tariant, – kaip po karo“, – aiškino kaunietė.
Anot jos, A. Stulginskio gatve važiuojantys ir pasukti į Panerių gatvę arba toliau judėti tiesiai norintys vairuotojai turi melstis, kad nepramuštų karterio, neprapjautų padangos ar kitaip nesugadintų mašinos.
„Lengviesiems automobiliams šį kelio ruožą įveikti darosi vis sunkiau. Gyventojai patys bando aštrius ir aukštus kraštus aplyginti žvyru, tačiau akivaizdu – tai nėra problemos sprendimas, – tvirtino moteris klausdama, kas ir kodėl pamiršo atlikti savo darbą iki galo. – Patiems nuostolių pavyko išvengti, nors kertant Panerių gatvę stipriai braukėme mašinos dugną. Per laiką jau įgudome, kaip pravažiuoti tą atkarpą neapgadinus automobilio. Visgi ant žemės mačiau nemažai plastikinių dugno apsaugų detalių.“
Netvarką Vilijampolėje pastebėjo ir Matas – pasak kauniečio, ir kitos Linkuvos bei Panerių gatves jungiančios gatvelės yra tragiškos būklės, o automobiliai „laužomi pusmetrio gylio duobėse“. Vyras atkreipė dėmesį į Panerių gatvės sankirtas su Mažvydo, A. Stulginskio, Linkuvos gatvėmis, Sąjungos aikšte, Linkuvos ir Šilalės gatvių sankryžą.
Darbų nebaigė dėl orų
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis „Kas vyksta Kaune“ dar sausio pirmoje pusėje komentavo, kad Panerių gatvės paprastojo remonto darbai 2018 m. nebuvo užbaigti dėl meteorologinių sąlygų.
„Kai tik leis oro sąlygos, bus sutvarkytos nuovažos ir likę šaligatviai“, – tikino A. Pakalniškis, pridūręs, kad duobės skaldos dangoje vykstant eismui išsimuša dėl užšalimo ir atšilimo ciklų. tačiau minėta gatvių sankirta bus sutvarkyta dar šiandien.
Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo teigimu, metų pradžioje nebuvo gauta sugadintų automobilių vairuotojų paraiškų dėl nuostolių atlyginimo, kadangi darbus vykdanti įmonė „Kauno keliai“ prižiūri darbų zoną ir nuolat tvarko išsimušusias duobes, esą užpila jas nauja skalda.
„A. Stulginskio gatvėje reikalinga suprojektuoti paviršinių nuotekų tinklus ir po to rengti gatvės rekonstrukcijos projektą. Gatvių remonto darbų prioritetas yra skiriamas didžiausioms mieto gatvėms, kuriomis važiuoja daugiausia automobilių ir eina pėsčiųjų“, – aiškino A. Pakalniškis.
Šį principą puikiai iliustruoja Vilijampolės gatvelėse nesikeičianti situacija. Urtė prieš porą dienų „Kas vyksta Kaune“ nurodė, kad pokyčių nematyt, o tirpstant sniegui situacija tik blogėja, vairuotojai automobiliais priversti „kopti“ į vis aukštesnius nelygumus.