ADAC pateikia eismo intensyvumo analizės duomenis, pagal kuriuos dėl didelių transporto priemonių spūsčių labiausiai tikėtina sugaišti daugiausiai laiko nurodytose šių valstybių magistralinių kelių atkarpose.

Vakarų automagistralė A 1 (ZalcburgasViena), Rytų automagistralė A 4 (Viena – Budapeštas), Tauern automagistralė A 10 (Zalcburgas – Villach), Inntal automagistralė A 12 ( Kufstein – Innsbruck), Brenner automagistralė A 13 ( Innsbruck – Brenner), Rheintal automagistralė A 14 ( Lindau – Bregenz – Arlberg), Arlberg greitkelis S 16 (Innsbruck – Bludenz) ir kelio B 179 ruožas (Füssen/Reutte – Nassereith).

Gotthard automagistralės A 2 ruožas prieš Gotthard tunelį, San Bernardino kryptis (automagistralė A 13), automagistralės A 1 atkarpa (St.Gallen – Zürich – Bern), automagistralė A 3 (Basel – Zürich – Chur).

Automagistralės A 22 atkarpa tarp Brenner ir Modena, automagistralė A 23 (Villach – Udine), automagistralė A 4 (Brescia – Triest) ir toliau siauro jūros krantinės kelio atkarpa Slovėnijos teritorijoje iki Kroatijos sienos prie Dragonja, automagistralė A 7 (Milanas – Genuja), automagistralė A 9 (Chiasso – Milanas), o taip pat Milano megapolis.

Dėl kelių rekonstrukcijos darbų transporto eismo trikdžiai šiuose maršrutuose, važiuojant Pietų Italijos kryptimi: automagistralėje A 3 (Neapolis – Reggio di Calabria), o taip pat gretimų aplinkelių SS 585 (Lagonegro – Torora) ir SS 18 (Tortora – Marina die Nocera Terinese) atkarpose.

Automagistralės A 36/A 39/A 7 ruožai (Mühlhausen – Dole – Lyon – Orange), automagistralė A 9 (Orange – Nimes – Montpellier – Ispanijos siena) ir automagistralės A 8 atkarpa prie Žydrojo kranto (Côte d’Azur) nuo Monako link Aix – en – Provence.

Automagistralės A 1/A 6 (Zagreb – Rijeka) ruožas Triest – Rijeka. Daug rekonstruojamų kelių ruožų tranzitiniame automagistralės A3 maršrute ZagrebasBelgradas.

Slovėnija

Automagistralė A 2 (Karavanken kalnų tunelis – Ljublijana – Zagrebas) ir automagistralės A 1 ruožas (Ljublijana – Koper), o taip pat kelio atkarpa nuo Spielfeld (Austrija) per Maribor ir Ptuj į Macelj prie Kroatijos sienos.

Važiuojantiems tranzitu nuo Vengrijos arba Kroatijos patariama būtinai pasinaudoti nauju 40 km ilgio Serbijos sostinės Belgrado aplinkeliu, tokiu būdu išvengiant transporto spūsčių Belgrado miesto gatvėse.

Automagistralė A 1 (Viena – Budapeštas), o taip pat apylanka nuo Budapešto (M O) tarp sankirtų su automagistrale A 1 iš Vienos pusės, automagistralė A 5 Szeged kryptimi, M 5 ruožas tarp Szeged ir pasienio punkto Röszke/Horgos į Serbiją.

ES valstybių ir Serbijos piliečiai turi galimybę kirsti sieną gretimuose pasienio punktuose Tompa/Kelebija ir Bacsalmas/Bajmok.

Automagistralė Sofija – Svilengradas. Čia daugelyje ilgų ruožų dėl rekonstrukcijos darbų ribojamas transporto priemonių greitis. Transporto spūstys taip pat tikėtinos važiuojant tranzitu į Graikiją ir Turkiją.

Dėl spūsčių ypč problemiški kelių maršrutai iš Kroatijos į Serbiją per Horgos, iš Slovėnijos į Kroatiją ir atgal, o taip pat įvažiavimas iš Bulgarijos į Turkiją prie Svilengrad/Kapitan Andreewo.

Be to, ADAC saugaus eismo ekspertai primena, jog nuo liepos 4 d. automagistralės A 14 sudvejintame Pfänder tunelyje prie Bregenz (Austrija) transporto priemonių eismas bus leidžiamas abiem tunelio angomis, tad spūstys čia gali susidaryti tik išskirtinų situacijų atvejais.