Žieminės padangos nuo vasarinių skiriasi gumos mišiniu ir protektoriaus raštu. Žieminių padangų guma minkštesnė, o protektoriaus rašto elementai yra su aštriais kampais, turi daugiau griovelių. Tai padeda padangai geriau sukibti su slidžiu, šlapiu, snieguotu keliu. Žieminės padangos atpažįstamos pagal jų kraštuose pažymėtus snaigės, ledo kristalo elementų simbolius ar užrašą M+S.

Žiemos sezonui tinkamos padangos būtinos visoms kelių transporto priemonėms, kurių bendra masė neviršija 3.5 t. nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d.

- Kaip vertintumėte universalias – visiems sezonams tinkančias padangas?

- Universalias padangas dažniau naudoja tų šalių vairuotojai, kur beveik nebūna žiemų ar žiemos sezonas labai trumpas ir be dažnai pasitaikančios slidžios dangos.

- Kam vertėtų rinktis dygliuotas padangas?

- Dygliuotos padangos labiau pasiteisina atokiau nuo pagrindinių ir geriau prižiūrimų kelių gyvenantiems vairuotojoms, dažniau važinėjantiems sniego ir ledo danga.

Visiems kitiems nerekomenduočiau dygliuotų padangų. Jos kelia didesnį triukšmą, o stabdymo kelias ant šlapios ir sausos dangos – ilgesnis.

- Kokios baudos gresia nepasikeitusiems padangų?

- Nuo lapkričio 10 d. vis dar važinėjantys su vasarinėmis padangomis rizikuoja gauti Kelių policijos baudą, netekti techninės apžiūros. Tokiam automobiliui patekus į eismo įvykį gali negalioti draudimas.

- Ar pasikeitus padangas reikia sureguliuoti žibintus?

- Beveik visada pakeitus padangas reikia sureguliuoti žibintų šviesas. Naujesnių automobilių plastikiniai žibintai po kurio laiko apsitraukia apnašomis ir pasidaro matiniai. Juos būtina poliruoti arba pakeisti naujais.

Matinis žibintų paviršius blogai skaido šviesos pluoštą, prastai apšviečia kelią, akina kitus vairuotojus.

Rudens žiemos sezonas – toks laikas, kai būtina objektyviau vertinti eismo sąlygas ir kelio būklę, laikytis saugaus atstumo, važiuoti saugiu greičiu.

Ir visada atminti, kad kelyje už viską atsako vairuotojas.