Vidutinis Lietuvos keliais važinėjančių automobilių amžius – apie 14 metų. Dauguma jų į mūsų šalį atkeliavo po to, kai patyrė avariją kažkurioje iš Vakarų Europos šalių. Dauguma tą žino. Niekam ne paslaptis ir tai, kad meistrai mėgsta pataupyti remonto sąskaita. Nors lietuviai su tuo jau seniai susitaikę, tačiau mažai kas susimąsto, kokią tai daro įtaką kruvinajai statistikai.

Vasarą prasidėjęs „Geležinių spąstų“ projektas atskleidė, kuo rizikuoja pagal „auksarankių“ receptus suremontuotais automobiliais važinėjančių vairuotojų. Rudenį įvairiuose šalies miestuose buvo eksponuojamas iš aštuonių dalių suvirintas, o paskui pagal „Euro NCAP“ metodiką sudaužytas „automobilis-frankenšteinas“.

Šis projekto herojus sulaukė įvairių reakcijų, tačiau dauguma šį automobilį apžiūrėjusių žmonių negalėjo patikėti, kad taip sumaitotas automobilis važiavo 64 km/val. greičiu – daugumos spėjimai buvo beveik dvigubai didesni.

TV laida „Ne vienas kelyje“ parengė reportažą apie projektą „Geležiniai spąstai“. TV laidą „Ne vienas kelyje“ galite žiūrėti sekmadieniais, 17 val. per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)