Raminta pasakojo, kad balandžio 26-osios ryte netikėtai gavo kelis pranešimus kad nuo jos banko sąskaitos nuskaičiuoti trys mokėjimai po 25 eurus. Moteris teigė, kad peržiūrėjus išrašą, buvo matyti, kad pinigai automatiškai buvo pervesti įmonei „Bolt“, nors pati tuo metu šios įmonės paslaugomis nesinaudojo, o negana to – buvo išvykusi į užsienį, kur nė galimybės tokiomis paslaugomis pasinaudoti – neturėjo.

Moteris pasakojo, kad iškart po pinigų nuskaitymo kreipėsi į „Bolt“ klientų aptarnavimą, taip pat į savo banką. Bando darbuotojai rekomendavo kaip mat kortelę užblokuoti, todėl dar prieš pokalbį su „Bolt“ taip ir buvo padaryta.

Raminta teigė, kad atsižvelgiant į tai, jog pinigai buvo nuskaičiuoti keliais mokėjimais, kurie buvo įvykdyti vos per minutę, kilo įtarimas, kad buvo nutekinti „Bolt“ įmonės saugomi jautrūs klientų duomenys.

Vis dėlto, skaitytojai susisiekus su įmonės klientų aptarnavimu, kaip ji pati teigė, dėl duomenų nutekėjimo niekas nesirūpino. Moteris teigė, kad buvo klausiama ar ta pačia mokėjimo kortele nesinaudoja artimieji, tačiau daugiau informacijos apie tai, kaip galėjo įvykti tokie mokėjimai – pateikta nebuvo. Tiesa, konsultantai nurodė, kad pati įmonė atliktų mokėjimų nemato.

„Per kelias minutes nuo mano kortelės buvo nuskaičiuoti daugiau nei 75€ keliais skirtingais mokėjimais. Nuostoliai būtų buvę didesni, bet laimei, iškart užblokavau kortelę.
Banko išraše mokėjimai dokumentuoti tarsi iš kompanijos „Bolt“. Nedelsiant susiekiau su „Bolt“ klientų aptarnavimo dviem skirtingais konsultantais. Šokiravo tai, kad galimas duomenų nutekėjimas jų visiškai nedomina“, – netrukus po incidento pasakojo Raminta.

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius teigė, kad negali detaliai komentuoti šio atvejo, tačiau minima situacija „Bolt“ komandai yra žinoma.

„Nors negalime detaliai komentuoti konkretaus atvejo – jis mūsų komandos yra žinomas ir buvo išnagrinėtas, su kliente susisiekta asmeniškai. Galime patvirtinti, kad duomenų nutekėjimo mūsų sistemoje nebuvo.

Dažniausia tokių netikėtų nuskaitymų priežastis – kitų artimų asmenų naudojimasis kredito kortele. Klientui kreipusis dėl nežinomų nuskaitymų, mūsų specialistai patikrina, kiek paskyrų naudojama ta pati mokėjimo kortelė, kieno vardu registruotos tos paskyros, kas buvo užsakyta ir kokiu adresu pristatyta.“, – komentavo A. Pacevičius.

Įmonės vadovas Lietuvoje aiškino, kad neretai paaiškėja, jog tėvų kortelėmis naudojasi ir vaikai.

„Nors „Bolt“ susisiekimo programėle gali naudotis tik pilnamečiai, „Bolt Food“ platformoje tokio ribojimo nėra. Visada esame pasirengę išspręsti klientams kylančius nesusipratimus, tačiau tuo pačiu patariame leidžiant kortele naudotis kitiems asmenims, atlikus užsakymą, visada ištrinti kortelės duomenis iš svetimos paskyros“, – aiškino „Bolt“ atstovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)