Problemą spręsti nusprendė saugaus eismo kultūrą Lietuvoje propaguojantis projektas „Nebūk briedis“ suvienijęs jėgas su žymiu dizainerių Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės duetu – „LT identity“. Projekto „Nebūk briedis“ pagrindinis tikslas – skatinti žmones jausti atsakomybę už save gatvėje ir kelyje bei atšvaitą paversti neatsiejamu pėsčiojo palydovu.
Jau lapkričio pabaigoje dienos šviesą išvys išskirtinė šviesą atspindinčių priemonių kolekcija, kurią įsigyti galės kiekvienas norintis. Džiugu ir tai, kad šviesą atspindinčių drabužių gamyboje dizainerės toli gražu ne naujokės. „LT identity“ jau buvo sukurę saugią ir madingą dviratininkų aprangos liniją.
Imtis naujo socialinio projekto, skatinančio nešioti atšvaitus, dizaineres I. Ševiakovaitę ir J. Rimkutę paskatino liūdna kelių eismo įvykių statistika. Tamsiuoju paros metu įvyksta nemažai tragiškų avarijų, kuriose didelis procentas nukentėjusiųjų pėsčiųjų neturi atšvaito.
„LT identity“ suburta komanda savo darbais siekia atkreipti dėmesį ne tik į įvairias socialines problemas, bet ir kultūrines, kaip antai lietuvių kultūrinis tapatumas, nauji lietuvybės simboliai bei pozityvus Lietuvos piliečių požiūris į save. Tokių idėjų vedami „LT identity“ jau yra įgyvendinę tokius kūrybinius projektus kaip tautinio kostiumo interpretacija, drabužių ir suvenyrų linija Eurovizijai bei dirbtuves Pasaulio lietuvių jaunimo susitikime.
Dizainerės aktyviai bendradarbiauja su žymiu grafikos dizaineriu Edvardu Kavarsku, iškovojusiu tarptautinį pripažinimą už įvairių lietuviškų produktų dizainą. Komanda siekia užtikrinti gaminių estetiką, vizualinį grožį bei tuo pat metu neapleisti lietuvybės idėjos.
Socialinis projektas “Nebūk briedis” ir entuziastingai nusiteikę „LT identity“ skatina eismo dalyvius suvokti, jog atšvaitą galima išdidžiai segti prie drabužių kaip madingą tautinį identitetą nusakantį aksesuarą. „Nebūk briedis“ komanda primena, jog žmogus savo saugumu gali pasirūpinti pats – vienas vienintelis atšvaitas kelyje gali išgelbėti gyvybę!