Praėjusiais metais jau pasibaigus balandžiui buvo užfiksuoti 40946 atvejai, kai vairuotojai viršijo nustatytą leistiną greitį, o štai šiais metais iki balandžio 26 dienos pažeidėjų nustatyta tiek, kiek 2019-aisiais buvo užfiksuoja tik prasidėjus septintajam mėnesiui.
Pareigūnai informavo, kad šylant orams norinčių važiuoti greičiau skaičius taip pat auga. Štai sausį važiavusių greičiau nei 50 km/val. virš leistinos ribos, buvo 69, kovą šis skaičius kilo iki 237 atvejų, o likus beveik savaitei iki balandžio pabaigos – 317 atvejų.
Nors Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovai teigė, kad duomenys, apie didžiausius greičio viršijimo atvejus nėra renkami, pavyzdžių, kai vairuotojai bando limitus, netrūksta. Štai Kaune „Audi“ vairuotojas buvo „pagautas“ lekiantis 197 km/val. greičiu ruože, kuriame nustatytas maksimalus leistinas greitis – 90 km/val. Už tokį pažeidimą numatyta piniginė bauda iki 550 eurų bei teisės vairuoti atėmimas iki 6 mėnesių.
Dar vienas panašus atvejis balandžio pradžioje buvo užfiksuotas Klaipėdos rajone. Čia kelyje Palanga – Klaipėda, kur numatytas leistinas 90 km/val. greitis, lengvojo automobilio vairuotojas pasiekė apskrities greičio viršijimo rekordą – skriejo 255 km/val. greičiu.
Tiems, kurie „trikojus“ bando pergudrauti, pareigūnai pataria nesivarginti, mat nepaisant to, kiek yra eismo juostų ir kokiomis kryptimis vienu metu važiuoja automobiliai, „trikojis“ gali atskirti ir užfiksuoti būtent tą, kuris nepaiso greičio ribojimų. Pareigūnai tikino, kad mobilūs greičio matuokliai „nebijo“ ir lietaus, todėl gali veikti bet kokiomis oro sąlygomis.