Kurios gatvės gali patvinti Vilniuje, galite pasitikrinti čia.
1. Jeigu reikia įveikti priešais esančią balą, įvertinkite jos gylį, pavyzdžiui, palyginkite su šalia esančiais stulpeliais, atitvarais. Važiuodami paieškokite aukštesnės vietos, kad ir šaligatvio bortelio. Stenkitės judėti stabiliai, nekeisdami greičio, nesukiodami vairo ir be reikalo nemanevruodami – turite važiuoti taip, kad kiltų kuo mažesnė priešpriešinė banga.
2. Jeigu variklis važiuojant per balą ėmė netolygiai dirbti, prietaisų skydelyje viena po kitos užsižiebia įvairios įspėjamosios lemputės, greičiausiai vandens pateko į oro įsiurbimo angas arba vanduo užpylė svarbius elektronikos komponentus. Nesistenkite paspausti akceleratoriaus iki dugno, kad greičiau išvažiuotumėte iš balos – taip automobilio „nosis“ nusileis dar žemiau ir užpilsite daugiau mazgų. Išlaikykite šaltą protą ir važiuokite tolygiai. Visgi jeigu automobilio variklis užges, nesistenkite jo užvesti dar kartą – taip galite jį sugadinti nepataisomai arba remontas bus itin brangus. Teks laukti, kol vanduo atslūgs, automobilis išdžius ir tik tada mėginti jį užvesti.
3. Jeigu įstrigote spūstyje ir netikėtai ėmė kilti vanduo, o pasislinkti kur nors, kad automobilis atsidurtų aukštėliau, nėra kaip, technikos žinovai pataria automobilio variklį užgesinti ir laukti, kol vanduo atslūgs ir bus galima važiuoti.
4. Norėdami užvesti automobilį, kuris buvo gilioje baloje, stovėjo apsemtas, turite įsitikinti, kad jo oro įsiurbimo sistemoje nėra vandens. Tą padaryti galima paprasčiausiai išėmus oro filtrą ir patikrinti, ar jis sausas.
5. Galiausiai – jeigu nėra būtino reikalo, nesistenkite važiuoti ten, kur, tikėtina, vanduo bus apsėmęs gatves. Geriau luktelėkite valandėlę ir keliaukite tik tuomet, kai vanduo bus nuslūgęs, o jums nekils pavojus nuskandinti automobilio ir vėliau rūpintis brangiu jo remontu.