Kaip fiksuoja eismo valdymo sistemos, mieste šiuo metu apie 15 val. susidarę bent keturios automobilių grūstys ir įvyko keletas avarijų. Skaitytojai praneša, jog eismas sustojęs dar vienoje pakankamai judrioje gatvėje.
Sistemos duomenimis, spūstis Ozo g. link sankryžos su Kareivių ir Kalvarijų gatvėmis susidarė dar 11.45 val. Po 25 min. užsikimšo ir Kareivių g. važiuojant nuo Žirmūnų link sankryžos su Verkių g.
Nuo pusės pirmos spūstis susidarė iš centro vykstant Gariūnų g. link sankryžos su Paneriškių g. Po keliolikos minučių dar viena grūstis susidarė Geležinio vilko g. vykstant iš centro link A. Goštauto g, tiesa, netoliese tuo pačiu metu įvyko avarija, todėl ir tai galėjo prisidėti prie eismo sulėtėjimo.
Apie 14.30 automobiliai ėmė grūstis ir Žirnių g. link sankryžos su Minsko pl. ir Liepkalnio g. Čia pastovėti teks vykstantiems iš centro.
Papildomai mieste užfiksuoti dar 5 eismo įvykiai – Olandų, Gerosios vilties ir L. Asanavičiūtės gatvėse, Pilaitės prospekte ties Vakariniu aplinkkeliu bei Vilniau g. Grigiškėse.
Viena skaitytoja dalijasi, kad tokiu dienos metu nesitikėjo susidurti su spūstimis, tačiau automobiliai nuo „Panoramos“ prekybos centro iki Pilaitės vos juda. Tą patvirtina ir navigacijos programėlių duomenys. Pavyzdžiui, „Google maps“ rodo, jog įveikti 6,5 km atkarpą truks 13-20 minučių, kai įprastai pakanka 8 minučių.
16 val. duomenimis, sistemos rodo užfiksavusios 21 transporto grūstį.
„Prieššventiniu laikotarpiu eismo srautai išauga ne tik rytinėmis, vakarinėmis piko valandomis, tačiau ir dienos metu bei savaitgaliais. Skaičiuojame, kad bendras eismo intensyvumas prieš Kalėdas išauga iki 15–20 procentų. Be to, papildomos spūstys formuojasi dėl eismo įvykių, kurių intensyviomis dienomis, natūralu, daugiau – tokią tendenciją matome ir šiemet“, – JUDU pranešime cituojamas Eismo valdymo centro vadovas Aleksej Apanovič.
Įvykus eismo įvykiui, specialistai ragina taupyti visų eismo dalyvių laiką. Jei įvykio aplinkybės pakankamai aiškios, rekomenduojama deklaracijoje nusibraižyti schemas, vairuotojams pasirašyti ir esant galimybei patraukti transporto priemones į šalikelę ar netoliese esančią stovėjimo aikštelę. Taip galima saugiai užpildyti likusią informaciją ir netrikdyti kitų eismo dalyvių judėjimo.