Kaip teigia „Mototoja“ atstovybės Lietuvoje serviso vadovas Romas Žalnierukynas, planuodami įsigyti naudotą automobilį pirkėjai turėtų nuodugniai susipažinti su visa jo istorija ir esama būkle. Išanalizavus potencialios transporto priemonės duomenis, ją eksploatuodami vairuotojai gali išvengti netikėtumų.

„Visi mūsų servise parduodami naudoti automobiliai nuodugniai patikrinami pagal „Toyota Plus“ programą. Tokiu būdu prekyboje pasirodo automobilis su saugia, patvirtinta istorija ir būna pilnai paruoštas naudojimui. Transporto priemonei atliekama nuodugni patikra ir įvertinama visų mazgų kokybė. Reikalui esant, servise suteikiamas būtinas techninis aptarnavimas“, – naudotų automobilių patikrą komentuoja serviso vadovas.

Anot R.Žalnierukyno, perkant naudotą automobilį iš neoficialaus pardavėjo, atlikti patikrą yra būtina. Serviso vadovas įspėja, jog Lietuvos pirkėjus dažnai pasiekia daužtos ar didelių techninių defektų turinčios transporto priemonės iš užsienio šalių. Pasak serviso specialisto, tokių automobilių remontai dažnai būna atlikti nekokybiškai, o gedimai nuslepiami. Todėl įsigijus tokį automobilį techninių problemų gali atsirasti ateityje.

„Iš užsienio į Lietuvą dažnai atkeliauja nekokybiškos naudotos transporto priemonės. Nors išoriškai gedimų ar techninių automobilio trūkumų nesimato, viduje esančios detalės gali būti pažeistos. Todėl perkant naudotą transporto priemonę rekomenduojame atlikti nuodugnią patikrą. Jos kaina nėra didelė, iš anksto pamačius gedimus, pirkėjui galima padėti sutaupyti ir neapsigauti perkant nekokybišką automobilį“, – teigia serviso ekspertas.

Kaip sako R. Žalnierukynas, įsigydamas naudotą automobilį iš oficialios prekės ženklo atstovybės pirkėjas gali būti garantuotas savo pirkinio kokybe. Mat atstovybės prekiauja tik atsakingai patikrintomis transporto priemonėmis, kurios atitinka visus gamintojo standartus bei reikalavimus – tam servisuose skirtos specialios diagnostinės programos. Anot specialisto, pirkdami tokį automobilį žmonės iškart sutaupo ne tik savo laiko, bet ir lėšų, mat nebereikia papildomai važiuoti į servisą.

„Jeigu automobilį perkate ne iš oficialios atstovybės, atsiranda galimybė, jog įsigysite kokybės ar net saugumo reikalavimų neatitinkančią transporto priemonę. Toks pirkinys ateityje gali jums sąlygoti papildomų išlaidų. Kai kurie pardavėjai kėbulo ar variklio defektus, koroziją mėgsta paslėpti laikinomis priemonėmis, kurias sunku pamatyti plika akimi. Apžiūros metu būtinai patikrinkite kaip automobilis važiuoja – neaiškūs garsai gali byloti apie valdymo sistemos defektus“, – teigia serviso ekspertas.

Visgi nusprendus automobilį įsigyti iš neoficialaus pardavėjo, servise R. Žalnierukynas rekomenduoja nuodugniai patikrinti kėbulą taip pat atidžiai apžiūrėti atspalvio lygumą, važiuoklę, transmisiją, ratų geometriją, stabdžius. Anot serviso vadovo, ypač svarbu atkreipti dėmesį į variklį. Jam rekomenduojama atlikti kompiuterinę diagnostiką ir vizualią patikrą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)