„Regitros“ specialistai sako, jog būtinas laiku atliktas pardavimo deklaravimas bei teisingai sudaryti įsigijimo dokumentai. Pardavus automobilį ar kitą transporto priemonę, apie tai reikia pranešti „Regitrai“ per 15 dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties pasirašymo dienos, įspėjama pranešime žiniasklaidai.

„Iš tiesų ir automobilio pardavėjas, ir pirkėjas turi tam tikras prievoles. Pardavėjas mums turi pranešti, jog transporto priemonė jam nebepriklauso, o pirkėjas turi įregistruoti ją savo vardu. Deja, pasitaiko situacijų, kai pirkėjas to nepadaro ir buvusiam savininkui paskiriama bauda. Pastarajam dėl to vėliau tenka įrodinėti, kad automobilis jam nebepriklauso“, – teigia „Regitros“ Veiklos departamento direktorius Darius Jurgutis.

Kokių dokumentų reikia

Pirmiausia visada rekomenduojama atlikti deklaravimo procedūrą, o taip pat tam, jog kilus ginčui turėtumėte pagrįstus įrodymus, būtina teisingai sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį.

„Visada stengiamės žmonėms priminti, kad labai svarbu sutartyje nurodyti visus reikalingus duomenis, o svarbiausia, jog jie būtų tikri. Visada patikrinkite, ar tikrai teisingai nurodoma informacija apie pirkėją, pardavėją, automobilio kainą ir panašiai. Nepamirškite turėti pinigų perdavimo įrodymą. Jei yra bankinis pavedimas, tuomet paprasčiau, nes turėsite išrašą, tačiau jei atsiskaitoma grynaisiais, visada tai užfiksuokite raštu“, – sako D. Jurgutis.

Norint deklaruoti transporto priemonės pardavimą, nebūtina vykti į „Regitros“ padalinį. Šį veiksmą galima atlikti tiesiog internetu per keletą minučių Kelių transporto priemonių registravimo sistemoje (eKETRIS).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)